Hier kun je alles kwijt over de wapens in GTA San Andreas. Welke wapens heb jij het liefst? Op welk level zit je met je wapens? Vertel het hier, en eventuele lokaties van wapens zijn ook welkom.
In de amunation in san fierro kan je tegen 2 andere een schietrace doen op een oefenbaan erg leuk best lastig
Daar heb ik nog een vraagje over... kan je ook wapens skippen? ik heb de pistol en shotgun al op hitman... maar om met andere wapens te schieten moet je toch altijd alle wapens doen.. kan je dat skippen? schiet zelf vaak het liefst met een shotgun.. vooral op hoofden. en anders een snel standaard wapentje..
ik zit nu met hitman op die uzie (ben naam vergeten) vet relaxt, 2 van die dingen in je klauwen. ik gebruik ook wel soms de M4, en natuurlijk de rocket launcher als ik me eigen verveel
Driveby's zijn vet kut om te doen. Je moet met R rijden,met wit of zwart een kant op kijken, met Linker pookje sturen en dan ook nog eens met B schieten. Met je zwarte knopje lukt het nog wel redelijk omdat die vlak onder de B zit maar met het witte knopje (links dacht ik) is kut.
Gelukkig maar dat je bij drive by's ook met de a knop kan schieten die dus vlak boven het witte knopje zit
Mijn favorite wapen tot nu toe is de Desert Eagle. Hij schiet snel, is heel sterk (one shot kills) en je kunt mensen ermee onthoofden
Geef mij maar een silent gun.... btw wat kun je eigenlijk met bLoemen doen? iemand mee verrot meppen?
aan je vriendin geven? maar weet nou iemand dat of je bij die wapenoefeningen... in de ammunation... je een wapen kan overslaan zodat je naar het volgende wapen kan?
Die kan je aan je vriendin geven. Echt veel helpt het niet, maar alle kleine beetjes helpen nietwaar?
Meestal gebruik ik de SMG of de High Powerd Rifle. Het zijn heerlijke geweren en perfect tegen de politie.
heeft iemand een lijst waarop staat wat de bonus is als je de hitman lvl hebt berijkt van een bepaalde gun?*)_0/
wel 2 shotguns... maar met bloemen kon je tog iemand killen, en waar is er triatlon, er wordt namelijk gezegd dat er zoiets is in san andreas; waar? wanneer en hoe?
Er was ergens een map waarop dat stond, het is ergens linksonder in Los Santos op het strand vlakbij zo'n kade. Het is alleen op zaterdag en zondag en dan zie je waarschijnlijk wel zo'n rode marker.
Ik las dat dat wel een tijdje kon duren voordat je die krijgt, schijnt een erg goed wapen te zijn. Maar ik ben nu inmiddels Hitman met de SMG, alleen hoe gebruik je nu twee van die wapens? Ik heb de SMG een aantal keren aangeklikt bij de gunshop maar dan krijg ik er gewoon ammo bij, ik kan dus nu alleen nog maar met één wapen.