Grand Theft Auto: Next Gen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SuperFly, 14 jun 2005.

1. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nou we zitten hier dus met veel plezier GTA: San Andreas te spelen! Maar wat zou jij eigenlijk verbeterd terug zien in de volgende versie van gta!.

Ik zelf vind dat de A.I. echt verbeterd moet worden want rij je naast een auto. Maakt hij op eens een draai naar rechts of links! wat zwaar irritant is bij missie's waar je geen schade mag maken!

Maar ga gerust hier veder en laat weten wat jij verbeterd wil terug zien!

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Auto's moeten iets minder snel beschadigd worden want ik deed zo'n missie (1 van de eerste) dat je dan een film ster ofso moeten oppikken en dan van een pier af moeten rijden zodat het lijkt op een auto ongeluk. Maar je moest dus geen schade hebben aan je auto, nou ik heb wel een paar keer heen en weer moeten rijden want soms raakte ik amper een tegenligger aan en daar lag me bumper. Ook al rijd je tegen een stoep aan dan ligt de bumper der al bij te wiebelen. Van mij mag de beschadiging iets minder.

3. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    De A.I. kan idd altijd beter.. zo liep de eerste keer dat ik woozie moest helpen hij een die auto af terwijl hij brandde... boem dood woozie.. maja hij is dan ook blind. Maar ook moest ik die ene gast doden (die kerel met die snor.. maat van die Jizzy) en ik kan zonder moeite gewoon langs alle andere mannetjes rennen en die gast door z'n kop schieten....

echt auto merken zou natuurlijk ook cool zijn..

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    de politie moet beter.ik heb liever dat je je sterretjes die je hebt echt weg moet racen dus niet een spray & pay want dat is een beetje nep als je daar naar binnen rijdt terwijl de politie er voor staat ik vind dat je eerst de politie af moet schudden en daarna ergens naar binnen rijden.verder moeten de graphix beter moet je meer gebouwen in kunnen.

5. [sjon]nie

[sjon]nie Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    2 Woorden: ONLINE MULTIPLAYER!!

6. mars15

mars15 Guest

geen echte autos juist dit is het gta gevoel

en meer gebouwen waar je in kan

en beter grafisch

7. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Betere AI, scherpere graphics, licenties, meer gebouwen waar je in kan, beter schadesysteem, betere controls, betere auto-aim, minder framedrops(geen), betere weergave van weersomstandigheden.

8. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't schijnt dat de volgende gta in rusland gaat afspelen, lijkt mij echt vet

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo zo, een hele lijst :9
    Eigenlijk is dat ook wel wat ik vernieuwd wil zien.
    En natuurlijk officiele online multiplayer (ipv MTA op de PC, daar is zoveel lag)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Als de graphics beter worden en de AI beter is vind ik het goed.

Veel groter moet het niet worden anders is het echt te groot :eek: en niet leuk meer

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er echt bij watertanden, het idee dat je een nog veel groter gebied dan SA hebt, nog meer auto's en alles. en dat ook nog met geweldige next-gen beelden. Dat je gewoon net zo ver kan kijken als je in het echt zou doen :eek:

12. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    popup zal je altijd blijven hebben helaas!

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kdacht het toch niet eh ;) Ik weet wel zeker dat als Rockstar dit uit de PS2 kan halen dat ze pop up loos een next gen GTA kunnen maken.

14. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nou pop-up blijf je altijd hebben.... Zelfs Halo 2 heeft dat alleen daar valt het niet echt op.... ik denk wel dat Rockstar het dan wel ook minder opvallend zal proberen te maken!

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou weer voor vergelijking, de xbox is ook nog van deze generatie.
    Waarom zou de rekenkracht op een gegeven moment niet groot genoeg zijn om pup-ups weg te werken.
    De draw distance wordt steeds verder, als die eenmaal even ver is als san-andreas groot dan hoeft er niks meer up te poppen ;)

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, als ze GTA echt voor een krachtige console gaan programmeren dan is de pop up wel weg :)

17. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk er nu al naar uit. GTA met nog betere grafics, dat wordt geweldig!!!

18. Victor

Victor Guest

- Meer gebouwen waar je in kan want dit is eigenlijk te weinig.
    - Minder hoerend verkeer. Ze botsen zonder pardon tegen je aan en dan gaan ze je achterna omdat jij tegen ze zogenaamd zou hebben gebeukt. :{
    - Minder snel sterren. Je tikt heel even tegen een politiewagen aan en dan heb je het hele korps achter je aan.
    - Wat meer health. Je gaat zonder Body Armor te snel dood en die kun je niet altijd kopen wegens geldgebrek.
    - Viewdistance. Ik stond op Mount Chilliad en ik zag bijna niks. Dit kan toch wel een beetje storend zijn.

Maar verder is het wat mij betreft allemaal prima, houden zo.

19. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Online multiplayer, + Graphics!!

De graphics vielen met tegen in SA, ze zeiden dat hij veel beter zou draaien enzo.

20. mars15

mars15 Guest

multiplayer lijkt me te druk of moet soort wow worde

Deel Deze Pagina