is al uit Ik heb net effe gebeld met de gameshop bij mij in de stad . ze hebben m al binnen. Ik heb m gelijk apart laten leggen. ik haal m na werk. Voor de genen die niet meer kunnen wachten.
Bericht even of het spel je tegen het plafond heeft laten stuiteren van genot. Weet ik alvast of ik het plafond moet laten verhogen.
Dit is dus echt niet leuk meer Maandag Deathrow gekocht, nu komt CMR3 er ook nog ns bij..... Weet iemand of Intertoys m ook heeft? Ik zit op mn werk in Linschoten, dus dan kan ik mooi ff naar Woerden scheuren om m op te pikken. (das nou het leuke van storingsmonteur zijn...je pakt de auto ff en VROEM!!) Ik wacht wel eerst ff een paar impressies af........LAAT JE HOREN MENSEN
ik heb hem net.. ik zie wel ff dat je niet kan schakelen met de triggers achterop later meer....................
boeie en ik weet zeker dat je dat kan inschakelen maar voor mij maakt het niks uit speel toch altijd automatic.
nee dat moet met je rechter analoog stick. want als je dan remt hou je automatisch ook op met gas geven, ideaal.
In CMR3 kan je heel mooi de kracht van de motor en de remmen verdelen. Zo kan je dus, als je wilt, gas blijven geven met de voor-as en remmen met de achterwielen tegelijk of andersom.
hmmm we moeten maar eens tegen elkaar racen kijken wie er sneller is, de trigger method of de stick method
colin mcrae rally 3 ik heb hem net gekocht !! k kan em alleen nog niet spelen moet tentamen leren voor morgen. dat is al et derde spel in anderhalve week
Met de thumbsticks vind ik sowieso dat je iets teveel 'werkt', met de triggers verdeel je dat mooi over 2 vingers die toch al op die plek zitten