ik heb eens en keer gevraagd bij videoland in den bosch. waarom ze geen xbox games te huur hebben maar wel ps2 games en gamecube. ze zijden omdat een xbox een hardeschijf heeft en ze daar op kunnen kopieren en dat dan tegen de rechten zijn.
Dat heb ik ook een keer gevraagd bij de filmclub en de videoland....en elke keer een ander antwoord; bij filmclub zeiden ze dat MS geen licentie heeft vrijgegeven voor verhuur? En bij videoland kwamen ze met het antwoord dat het afgeraden werd door het hoofdkantoor wegens beveiliging.....Ik heb ze ook meteen maar even verteld dat PS2 ook om te bouwen is, maar dat was volgens hun niet zo erg, want bij een Xbox kun je het op de hardeschijf zetten? Ze durven niet te zeggen dat ze de investering niet willen doen, omdat de Xbox nog niet de status van een PS2 heeft.... Maar gelukkig heb ik een tijd geleden een verhuurder in Tilburg gevonden....dus videoland en filmclub hebben een klant minder (zal wel niet helpen, maar in mijn hoofd wel )
Sorry dat ik dit ding kick, maar weet iemand of je ergens in de omgeving van Sittard/Geleen games kunt huren?????????????????????????????????