[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valley man

valley man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, we komen er wel *)

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    En jij bent 58... Hunters kunnen geen Maces leren |:-
    Maar wat je voor de rest zegt klopt wel :)

Ik weet niet welke pet jij hebt dan, maar dit is zo niet waar. Heb nergens last van met mijn winterspring saber. Zorg iig ervoor dat je de hoogste growl hebt voor jouw level.

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28

4. Noedel

Noedel Belg

Leuk Bevonden:
    2
    In het begin steek je best je points in de fire tree, dat is gewoon het best en het makkelijkst om te levelen. Als je een frostmage wil worden zou je beter ook gewoon voor fire gaan in het begin en dan rond lvl 40 respeccen, want de frost tree word pas sterk als er veel talent points inzitten :)
    Je kan natuurlijk ook wat points in de arcane tree steken om te gaan voor Evocation en Instant arcane explosion.

Hier staat er heel veel nuttige info over de talents.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je gaat mij niet vertellen dat jij je pet kan laten aanvallen, en de seconde na zijn 1e attack jij meteen al je shots kan gaan spammen en dat kan volhouden zonder dat je pet aggro verliest..

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Fire/Arcane speccen tot aan lvl 60, dan respeccen naar Frost/Arcane.

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, uhm ik begin altijd met aimed shot, terwijl die bezig is rent mij pet, met dash, naar de mob valt aan doet growl en claw. Ik schiet, serpent sting, auto-shot en dan wachten tot de mob dood is ;)

Edit: dit lukt niet als ik met aimed shot een 2k crit heb. Dan doe ik disengage en heeft me pet weer aggro. C'est simple.

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Woohoo vandaag de dwarven hand cannon geloot:p
    Wat een mazzel dat die dropte^^
    hij dropte in scholo btw

9. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    whaha serieus? Ik heb hem gister geloot in UBRS. Zo mazzel. Echt geweldige gun :9

10. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar er gaan geruchten de ronde dat WoW misschien wel naar de Xbox 360 zou kunnen gaan. Dat zou geniaal zijn!

11. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

Al mijn servers zijn offline.

*zucht

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dit lijkt me nou echt niet fijn spelen als hij naar de xbox 360 komt. Nee, laat hem maar lekker op de PC.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    gvd shattered hand weer down /cry

14. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me inderdaad geen succes, er zijn simpelweg gewoon teveel spells en skills voor een controller. Kan nooit iets worden imo..

15. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb een probleempje. Bij de realm lijst is alles rood gekleurd alsof ze down zijn. En als ik dan op een realm click dan krijg ik bij sommige wel me char list te zien maar bijv bij shatterd hand niet. Iemand anders hier ook problemen mee?

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij zijn ze ook rood maar ik kan gewoon op alle servers en ik kan ook nog gewoon spelen.

17. Forza Roma

Forza Roma Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een voordeel dat je geen maandelijkse kosten moet betalen afgezien van het fiet dat je wel voor xbox live moet betalen.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Lukt mij ook altijd makkelijk. Ik let pet aanvallen en dan meteen Serpent Sting gevolgd door Aimed Shot, Auto Shot en soms Arcan Shot. Pet blijft op lvl25 nog altijd makkelijk de hate houden.

Bij XBox360 zal echt wel een keyboard komen. Er zijn trouwens ook geruchten dat FFXI naar de XBox360 gaat dus van WoW zou ook wel eens waar kunnen zijn.

Dat moet je dan ook nog gewoon hoor!

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is geen gerucht meer hoor, dat is in de E3 Persconferentie bevestigd dat hij naar de Xbox 360 komt.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dacht ik ook wel maar het was meer een indicatie dat het dus wel mogelijk was dat een MMORPG naar de XBox360. Er zal dus ook een toetsenbord bij de XBox360 zijn want zonder kun je FFXI gewoon weg niet spelen. Bij de PS2 zit ook een toestenbord bij FFXI. En muis heb je bij FFXI eigenlijk niet nodig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina