Ik heb een paar vraagjes over dingen voor een website. Ik moet namelijk voor iemand een site maken 1. Hoe maak ik een soort fotoboek, net als op XBW waar je de screenshots bekijkt, hoe maak je zoiets. 2. Hoe maak ik een email formulier? 3. is er een gastenboek die ik op de site kan zetten, dus niet dat je een link krijgt naar zo´n site maar dat het op mijn site is. Alvast bedankt
voor de email formulieren: http://www.mijnhomepage.nl/mailform.php En je vind hier dus nog wel meer op... en een "fotoboek" kan je gewoon het beste maken met een programmatje, dan heb je iig een gallerietje. Gebruik iets als Adobe uh... k*t, naam kwijt Nouja, met photoshop kan het ook, maar je hebt er ook echt een speciaal programma voer *denkt...*
Even googlen. Je site moet iig php ondersteunen en het beste is ook MySQL. Dan zijn er diverse sites die scripts voor je hebben als gastenboeken en photogallerys. Bekijk phphulp.nl en phpfreakz.nl maar eens bijvoorbeeld.
Weet iemand hoe je je website PHP kan laten ondersteunen .. Ik heb het hele web af gezocht, maar als ik dan een script wil downloaden staat er dat er iets ontbreekt, weet iemand hoe ik een Fotoboek op mijn site zet :{
hmmm...probeer eens een webalbum te maken met JAlbum. Is een freeware tool die eigenlijk prima albums aanmaakt. Het geheel ziet er prima uit, en met dreamweaver and the likes kun je nog lekker klooien.. Daarnaast zijn de templates best mooi.....