[GTA:SA]Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tim, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar dan moet je wel heel veel centjes op zak hebben :) Maar idd, alleen save points, maar dat is toch ook wel relaxt, ik bedoel, ik moet nu soms 10 min te rijden om hem te saven.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    I said it before and I'll say it again: Horse-betting. :p

    Maar is het later niet mogelijk om dat huis van OG Loc te kopen?
    Ik vind dat echt vet, zo'n fitnesszaal in je huis. :)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als het goed is krijg je dit huis later
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik had het net gevraagd. Thanks! O-)
    Lijkt me erg mooi, zo'n huis. :)
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gues what? Ik heb uhm }:] }:] *)
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die krijg je zeker als je zijn manager bent geworden? Kan je eigenlijk ook fitnessen, basketballen en zwemmen daar? :D
     
  7. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    En zijn er nog meer missie's of ben je klaar met de missie's want ik ben nu juist gestopt met missie's als er juist zo weinig missie's zijn!!!!

    Kun je me uit mijn verleiden verlossen en zeggen dat hij verder gaat met de missie van 50% of is het definitief het laatste missie's?
     
  8. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ontzettend te twijfelen, ik heb zelf nog nooit de volle hap voor een game betaald en was dat tot nu toe ook niet bereid om te doen. Nu kan ik met mijn PU pasje bij de FRS hem halen voor 60 euro - 7,50 is 52,50. Geen zin om hem te bestellen, vrijdag ga ik naar de stad dus kan ik hem meteen halen. Is hij echt de 52,50 waard? Ik heb vice city iig kapot gespeeld!
     
  9. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat je hem voor 49,00 euro kan kopen bij de media markt!!!

    En wat de prijs ook mag zijn!!! Je hebt vice city al kapot gespeelt! dan ga je dit nog vetter vinden :D iedergeval dat vind ik de missie's zijn nog vetter dan vice city!!!!
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  10. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben geen media markt in de buurt :p :mad:

    Maarja ik zal nog eens even kijken, ben zelf dj en platen zijn al duur genoeg dus..
     
  11. Justjoop

    Justjoop Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm voor iemand die de andere twee gta op de pc heeft gespeeld, en nu net zoals mij gta sa op xbox moet spellen (lees te slechte pc) is het nog wel leuk op de xbox ?
     
  12. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, speelt het net zo goed op een Xbox als PC?
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kvind m op Xbox beter spelen dan PC. Komt ook omdat ik bij me TV lekker luie stoel hebt met veel beter geluid ook. Plus dat hij bij de Xbox altijd soepel loopt, behalve bij storm en regen etc. Bij PC heb je altijd weer kans dat het niet lekker loopt. Plus dat de besturing van vliegtuigen etc. gewoon veel beter analoog te doen is.

    Genoeg redenen dus :)
     
  14. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind persoonlijk van wel, het is fftjes wennen, maar uiteindelijk zijn de controls gewoon goed net zoals andere third person spellen. En de graphics zijn eigenlijk ook niet veel slechter dan vice city (alleen iets minder scherp). het enige minpunt vind ik dat de drawdistance wat minder is, zag je bij vice city nog de gebouwen op het andere eiland, dat zie nu niet meer bij san andreas. Je kan niet ontzettend ver kijken... maar het is gewoon veel en veel groter dan vice city en ik vind persoonlijk het de 52,50 wel waard (ook m'n vig pas gebruikt).
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb nog een vraagje: Ik zit nu dus in het gebied onder San Fiero en ben wat van die gare missies aan het doen. Maar daarvoor in Los Santos was je nog helemaal met die gangs bezig. Nu heb ik daar dus niks meer mee te maken... Dat vind ik jammer, maar krijg je later in het spel nog met gangs te maken. En kan je dan zelf ook nog bij een andere gang ofzo? En blijven het de Ballas en die Mexicanen of wat het dan ook zijn? Ik vond het juist wel vet om die gebieden te veroveren en al die andere dingen. Daar had ik het spel ook o.a. voor gekocht.
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7

    Dat komt zeker nog terug. En heel veel zelfs. Ik ben nu vooral bezig met gebieden veroveren.

    Hoelang heeft iedereen er al op zitten?
     
  17. Erikje

    Erikje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Lieve mensen,

    in mijn stats staat nu dat ik 25 missies heb geprobeerd, en er 24 heb behaald. Blijkbaar heb ik dus 1 missie "failed". Heeft dat gevolgen voor de progress in het spel?
     
  18. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    +- 40 uur
     
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je tijdens een missie wasted wordt en je beland in het ziekenhuis en je doet de missie opnieuw en haalt 'm krijg je dus 2 failed, 1 completed. Heeft verder geen gevolgen ;)
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee gelukkig! Kan je me precies vertellen wanneer. Of is het pas als je San Fierro en Las Venturas gedaan hebt? En komen er nog andere gangs? En kan je ook nog bij een andere gang? Want ik zag in het startmenu 'favourite gang' staan dacht ik?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina