Iemand hier die hem al gekocht heb ??? zou graag reacties willen. kunnen jullie misschien een cijfer willen geven voor: graphics gameplay geluid en een cijfer over het hele spel gezien. please aub reageren als je dit spel heb
graphics 8.3 kan beter maar ziet er wel verzorgd uit gameplay 9.0 Goeie afwisselde gameplay geluid 8.8 monsterachtige geluidseffecten. totaal 8.9 ofzo goeie game
Re: Re: Colin Mcrae Arlly 3.0 Leuk???? Beetje voorbarig he Na een aantal uurtjes(en misschien de demo in OXM UK) gespeeld te hebben... Niet dat ik het niet met je eens bent hoor Zeg alleen dat dit nog wel veranderen kan.
bedankt voor de reactie ! alleen ik wil no g ff weten wat het verschil is tussen de demo versie die ik gespeelt heb en de volledige versie. is er iets anders aan[misschien quea graphics ofzo]? ik zou graag een reactie willen
zit er ook een uitgebreid tuning menu in???? als dat zo is haal ik m Offtopic: nedgame had nog niet eens van deathrow gehoord toen ik er afgelopen maandag was stond niet eens in de computer Offtopic.
nou nedgame Groningen had m niet in de pc staan,en ook nooit van gehoord. zo zie je maar..in het noorden wonen heeft zo z'n nadelen
Ik heb vanmiddag frs gebeld en toen zeiden ze dat ie vandaag bij de zending zat. Dus ff snel gehaald. Straks ff spelen
Ja er zijn hier ook nog mensen die werken weet je wel. Niet iedereen heeft hier vakantie, zoals jij misschien. En wat doe jij hier dan op het forum als je vindt dat je moet gaan gamen
,ik heb geen nieuwe game ]:- werken maar na het werk en de tijd dat je op het forum verspilt. nou hek oe
Re: Re: Colin Mcrae Arlly 3.0 Leuk???? Waar praat je dan over vriend??? Als je 'm nog niet eens hebt?? Morgen zie ik weer op X-bazar: Gezocht liefst voor nix CMR 3