Dan kom je vast aan je motor te zitten, en is het vrijwel onmogelijk eraf te pleuren, je kunt gewoon overal tegenaan rijden etc. Zo kun je mooi stunten, maar het schijnt bij mij voor geen zak te werken, terwijl een kameraad op de PS2 het zonder problemen doet
Ik heb ooit een demodisc gehad met een filmpje erop hoe ze dat deden, alleen had ik toen GTA VC niet, dus intereseerde me het verder niet, maar het is wel goed mogelijk op de Xbox. OXM 37, dacht ik, zelfde als waar Forza Motorsport demo opstond.
Waarmee valt er allemaal te vliegen in dit spel? Ik weet tot nu toe alleen 2 helikopters te vinden? Zijn er geen vliegtuigen te vinden? Die op het vliegveld staan kan je in ieder geval niet in?
kijk onder andere op de daken. Bijv. bij dat gigantische huis waar die missies waren, en tegenover de motorclub. Bij de filmstudio staad idd een watervliegtuig, dan moet je hem eerst kopen...
Cheats Ik weet dat er nu veel cheats voor VC, maar in SA heb je een cheat om inf. Health te hebben en Inf. Ammo. Ook is er de mogelijkheid om je wanted level te blokken. Weet iemand of hiervan ook een cheat is voor GTA VC. Zo ,ja wie weet hoe de cheat luidt??
Bedankt voor je tip, maar ik wilde alleen weten of je inf. health kan hebben tijdens het spelen. Dit kan dus blijkbaar niet, jammer.
Ik heb na een hele hoop uren spelen de showroom ontdekt waar je dus kan racen. Ik heb nu de eerste race gehaald, maar als ik daarna terug ga voor een volgende race geeft ie gewoon weer de zelfde race aan. Was dat et? Een miezerige race?
Die cheats zijn er toch niet. Je kan wel steeds je health volmaken, maar je kan niet onsterfelijk worden.
Ja inderdaad? Je hebt het over GTA San Andreas. Er zijn geen spuitbussen in Vice City. Hier kan je je vragen stellen over GTA San Andreas. Een spuitbus is trouwens te verkrijgen in het huis van CJ in Grovestreet.