1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint's Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 16 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat YOU HAVE THE LEAD als ik niet te scheel kijk
     
  2. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kijk je scheel want t zijn 5 woorden;)
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jongens zullen we maar niet te serieus op de post van Wessiej ingaan, want als hij nou gewoon even het filmpje had gekeken dan had hij met eigen ogen kunnen lezen wat daar staat. ;) Dus laten we het gewoon over het spel hebben en niet over zulke zinloze posts.
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Achja we zien wel wat het wordt. We kunnen het ook pas echt gaan vergelijken als de volgende GTA ook bekend is.
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    close, er staat you have taken the lead
     
  6. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ja er staat, You Have Taken The Lead
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens ik heb net dat fimpje gezien!! En boy zag dat er goed uit! Vooral als je rekening houd met de grote. Hij zei ook dat er totaal geen laadtijden zijn OOK als je gebouwen in gaat _O_ En dat nog op beta kits!! Pffff, die 360 is toch wel erg sterk!

    Ben ik nou de enige die de gfx mooi vindt?
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Rechtstreekse GTA Rip-off, maar wel een hele goede zo te zien :9 Deze game wordt gegarandeerd heel goed. De ghx vond ik ook wel indrukwekkend. Helemaal omdat het zo'n grote stad is. En als je zo'n hele stad moet krijgen zonder laadtijden, vergt dat toch wel aardig wat kracht.
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan namelijk het filmpje niet zijn dus...
    OT: Iedereen vindt het natuurlijk een rip-off ik ook wel maarja het wordt natuurlijk steeds moeilijker om iets orgineels te verzinnen
     
  10. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik vind live + co-op wel meer als "leuke extra's"
    Als ze volgende week GTA San andreas met opgepoetste graphics en Live multiplayer uitbrengen denk je echt dat het geen bestseller zou worden?
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Daar verschillen dan de menigen over, ik heb liever een uitgebreide singleplayer mode (met mogelijkheid tot co-op), dan een uitgebreidere Live game of zelfs een game die zich meer richt op Live als op singleplayer(lees: Halo2).

    En ik weet nog zo of SA dan nog een bestseller zou worden, aangezien iedereen hem nu al heeft en de de GTA-serie zo-ie-zo altijd al gerand staat voor bestsellers/een succes, dus daar is geen Live mode voor nodig. Zoals ik al zei is er naar mijn menig meer nodig dan deze extra functies, wat of welke dingen daarvoor nodig zijn? tja ik hoop dat de makers van deze game ons daarmee gaan verrassen. :)
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had in de power unlimited gelezen over saint's row, ging hier is effe zoeken ,en kwam op deze topic en ik moet zeggen:"damn dit spel ziet er cool uit", Verbazingwekkend heb ik nog bijna niets over deze game gezien, ziet er echt enorm uit!, wanneer is de exacte datum??
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    In welk nummer had je dan iets gelezen over saintsrow? Want dan heb ik het gemist:mad:
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In het laatste nummer,er stond niet veel van, e klein kadertje maar. Maar het was wel boris zijn favoriet van de E3.
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal, cutscenes, humor en originaliteit worden hoogstwaarschijnlijk under-par. Geef mij maar next-gen GTA.

    Altijd zo weinig mogelijk van een game, film of whatever verwachten, des te kleiner de teleurstelling..
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij een gta kloon die het heel erg van zn graphics moet hebben. Dat volition de game maakt is ook niet echt een geruststelling, zowel Red Faction als The Punisher zijn toch echt B games. Ik wacht liever op een next gen GTA

    original is always best
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja toch geef ik dit spel de voordeel van de twijfel, het ziet er goed uit (de stad, de schade aan voertuigen enz enz) maar hoop dat het ook goed speelt want dat is net even iets belangrijker. Het spel word door veel gamesites best goed ontvangen, en die hebben het gespeelt op de E3'05.

    En ook ben ik wel benieuwd hoe ze dit online uit gaan brengen, oftewel wat de preciese bedoeling is van de online functie.
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Als je het ingame filmpje hebt gezien moet je toegeven dat het lopen, schieten en rijden allemaal wel goed is geregeld. + ziet het er mooi uit. Ik heb er wel vertrouwen in maar ik ga eerst Call of Duty 2 en pgr3 halen. daarna misschien deze.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja idd als je je een beetje voorsteld als jij de controller in je handen hebt, en naar de bewegingen kijkt kan je toch een aardige indruk krijgen en lijkt het mij ook goede besturing.

    Ik ben er zelf nog niet echt uit welke ik als launch game koop, mischien komen er nog wat verassingen uit die niet aangekondigd zijn, wie weet. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina