probleem laden

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door radio-actief mannetje, 17 jun 2005.

1. ik heb een probleem bij het spel rollercoaster tycoon (1). als ik een save heb opgeslagen, en ik wil hem dan terug opnieuw laden is er iets van een fout uit een "onbekende zone" ofzoiets. en ik krijg dit ook als ik het spel afsluit. wat moet ik doen?

2. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    had ik ook, (maar ik had hem *ll*g**l). :p

3. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke windows heb je? Heb je uitbreidingssets en heb jem legaal?
    In Windows XP werkt ie alleen met de comitabliteit modus, als je hem legaal hebt moet je ff de patch downloaden die er voor zorgt dat ie t wel onder windows xp doet.

4. heb windows XP en heb hem legaal (alloewel m'n broer heeft hem in de bart smit gekocht en ik weet niet zeker of dat echt legaal is 8) )

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. werk niet :'-( :'-( :'-(
    er staat iets van dat je naar de site van rollercoaster tycoon moet gaan of zoiets???

7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?? kun je het bestand niet downloaden?

8. jawel maar het werkt niet volgens de computer

9. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Sla je de game wel in de goede map op ofzo? :) Kweet niet maar toen ik roller coaster tycoon 1 speelde, zegmaar 6 jaar geleden, had ik ook ooit zoiets gehad. Dit had ik opgelost door in een ander map op te slaan dacht ik, check anders voor een windows xp patch ofzo.

10. maar die vind ik niet...

11. gangsta89

gangsta89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik soms een trailer download van xboxworld en als ik het dan wil gaan kijken staat er "error codec downloading" of zoiets en daardoor kan ik het niet kijken.
    weet iemand misschien wat ik daaraan kan doen?

12. ik zou het niet weten maar ik raad je aan daar een tread over te doen, en niet gewoon ergens in het wilde weg ;)

13. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die link die ik gaf was volgens mij de xp patch, ik zal rct1 bij mij er ff opgooien om te kijken of die het doet

EDIT:
    dat was de US patch, sorry :9
    http://www.atari.com/rollercoastertycoon/patches.php
    Kijk daar ff, daar staat ook de patch voor de nederlandse versie en nog meer handige bestanden.
    Ik heb de patch erop gezet, en nu doetiet bij mij wel goed. Hopelijk bij jouw.

Wat speelt die btw snel vergeleken RCT3 :eek: (maf he :9 )

Laatst bewerkt: 20 jun 2005

Deel Deze Pagina