Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Co-op is wat anders als MP. Ik vind afwisseling altijd wel cool. Af en toe Mp en dan af en toe weer SP en dan is het leuk als je de SP ook met meerdere mensen kunt spelen.
     
  2. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de N64 was het ook met zn 2en en dat was wel super vet en eigenlijk alleen maar supergrappig met al die tediz om je heen. Maar k denk dat het met zn 4en nog veel leuker kan zijn en vind het gewoon een beetje zonde, want spelers zijn altijd net wat leuker dan bots en 2 tegen 2 op 1 xbox is gewoon super vet. Dus t is wel jammer, maar met zn 2en kan het nog wel super leuk zijn.
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    IGN.com geeft het een 8.1. Multiplayer toch niet zo goed.
     
  4. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    OK we worden weer genaaid door de hype dat het spel zo goed wordt etc. etc. Kwaliteit wordt niet gehaald en we zijn weer de dupe. Argh. Ik wordt het langzamerhand best wel zat...

    Ik hoop dat het spel niet zo is als ik denk dat het is. Ik had me er erg op verheugd!:mad:.

    Ik dacht dat CLaR echt een kaskraker zou worden, een meesterwerk van Rare om het bedrijf weer als een groot gezicht van game-industrie te doen opkomen. Maar helaas...
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  5. nationalist

    nationalist *

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    damn jongens zo kan je blijven ouwehoeren natuurlijk,dit is gewoon een meesterlijk spel net zoals de multiplayer levels!!
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Uhm IGN geeft wel een cijfer, maar geen review? ik kan hem iig nergens vinden, en als ik op de review knop klik dan doet hij niks. beetje vreemd :confused:
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die hype maak je zelf dus hou daar dan ook mee op..
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Say what?
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt opzich wel gelijk.
     
  10. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo.

    Ign geeft de Singleplayer een 9.2 en de Multiplayer een 7. Daar kom je achter als je de review helemaal leest. Daarvan het gemiddelde is een 8.1. Ze zeggen dat de multiplayer voor de helft van de mensen die Conker kent helemaal geweldig is. En dat de andere helft zoiets heeft van: Okeej.. en dit moet lollig zijn?? De singleplayer vinden ze wel helemaal geweldig tenminste Hilary GOldstein van IGN.

    Maar lees nu eens de review van www.gamesradar.com daar zeggen ze dat de Multiplayer op 2 kleine minpuntjes na helemaal geweldig is. En dat de Single Player bagger is.

    Dit kan twee dingen beteken: of IGN heeft gelijk en voor sommige mensen zal de Multiplayer toch nog heel wat te bieden hebben. Of het is allebei heel errug leuk maar Hilary Goldstein en z'n maten vonden de MP niet zo leuk en Gamesradar.com vond de SP wat minder.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat het ook eerder een mening is.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, ik zag nu dat ik via de fp van xbox.ign.com wel bij de review kan komen, maar niet via je de link die je krijgt als je in de search balk Live & Reloaded invoert. Beetje vreemdig. Ik denk gewoon dat de reviewster wat te erg naar deze game had uitgekeken, en een bepaald verkeerd beeld had gevormd van de multiplayer.
     
  13. Spambitch

    Spambitch Master DW

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    reviewster? is die hilary een wijf?

    Edit: TJa de enige Hilary die ik nog meer ken is een vrouw dus miss deze ook. Maar dan wel een vrouw die op de bekendste gamesite ter wereld reviews schrijft.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  14. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet meer zoveel van die multiplayer, want ze zeggen dat je een speciaal chapter x hebt om tegen bots te schieten en dat je daarnaast nog de echte multiplayer campaign hebt en deathmatch. Maar kan je dan niet ofline met bots die normale deathmatch en campaign spelen?
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dude, als ik een kerel was die Hilary zou heten dan zou ik niet lekker in mn vel zitten ;)
     
  16. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hilary is een gast volgensmij....
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je btw online ook met guests spelen?
     
  18. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe review van ic-games :

    Overall Score: 93%
    --------------------------------------------------------------------------------
    Pros

    Wonderful Graphics

    Great Voice Acting

    Stella Gameplay

    Now Live! Enabled

    Adds up to a great mature 'interactive cartoon'
    --------------------------------------------------------------------------------
    Cons

    Kids will (obviously) miss out

    Occasionally frustrating

    Confusing Multiplayer
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je begrijpt natuurlijk dat een review niks zegt. Je krijgt van allerlei sites steeds verschillende meningen, want meer is het eigenlijk niet dan een mening.

    Edit: 2000ste post _O_
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja maar die meningen zijn vaak zodanig beargumenteerd dat als je er meerdere leest, je wel een globaal beeld krijgt van het spel. Over het algemeen is men wel positief.
     

Deel Deze Pagina