hoe brand je nouw goed een mp3 cd ? want ik brand met nero als data zie afbeelding maar hij pakt hem niet in me stereo dit is al een paar keer gebeurd terwijl er groot op staat mp3 cd compatible dit is erg vaag weet iemand een oplossing ?
Je moet als je hem voor cd-speler gebruik als audio cd opslaan, data cd's kan alleen in mp3 ondersteunende audio sets.
Ja je hebt gelijk, mischien is dan je cd speler lens vuil en pakt hij het daardoor niet. Moet je even met een lenscleaner cd even proberen mischien pakt hij uhm dan wel.
En bedank voor deze nuttige bijdrage... Ontopic: Probeer eerst eens een Audio CD te branden en kijken of die werkt in je Stereo, als hij werkt zou MP3 geen probleem moeten zijn. (Misschien ligt het aan het soort cd wat je gebruikt, meestal pakt hij bij mij CD-R beter dan de andere soorten.)
Probeer anders op een lagere snelheid te branden, sommige spelers lezen namelijk geen cd's boven de 24X speed.
ik weet het je radio is gaar die wil geen gebrande shit lezen omdat je radio the ultimate oetchie is en die mowet je ondersteunen met geld wat je voor die cd's betaald _0/
sorry hoor maar waarom heb jij geen halo 2 en waarom heb je van die garespellen daarvoor in de plaats(je hebt wel behoorlijk veel spellen en daar hoort toch HALO2! tussen
Dat heeft lekker veel met mp3 cd's te maken Ontopic: Het is niet raar dat je cd-speler geen wma herkend, als die alleen mp3 compatible is, kan hij natuurlijk geen wma bestanden lezen. Ik heb wel ergens een progje om wma naar mp3 te zetten (er zijn er heel veel te vinden op internet trouwens). Ik zal ff kijken, dan kun je je wma'tjes omzetten naar mp3, dan kun je ze wl luisteren in je radio