Battlestations Midway

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThomasR, 15 jun 2005.

1. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na de zoekfunctie geraadpleegd te hebben en ik nog niks kon vinden over deze potentiele topper open ik bij deze de Battlestations Midway thread (thnx Wessiej voor de tip!)

Alle vragen en/of opmerkingen over deze game kunnen hier gesteld worden.

Laat ik dan maar meteen de eerste vraag stellen :p

Op deze site staat als releasedatum 17 juni, vandaag ff naar Mediamarkt geweest maar daar wisten ze me te vertellen dat ie pas in september uitkomt :'-(

Weet iemand wanneer ie nou uitkomt ?

Als liefhebber van luchtruimshooters MOET ik deze hebben.

Thnx alvast voor jullie reacties.

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit gevonden:
    // GAMEINFO
    Uitgever SCI
    Ontwikkelaar Mithis Games
    Releasedatum 18-06-2005

Dus er is hoop ;)

3. FabianNL

FabianNL Guest

tothegame geeft ook (of idd?) 18 juni aan, dus nog ff geduld waarschijnlijk...

4. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thnx jongens, ik ben al weer wat vrolijker :)

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    zijn dat niet de VS releasedates?

6. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @User15: en bedankt ;)

7. FabianNL

FabianNL Guest

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik kijk er ook naar uit :eek: Ik wil wel weer een vlieger zo goed als Crimson Skies :)

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek net de gamepro XBM en de Game Guide door en daar staat ook allemaal 18 juni. Misschien verwarde MM met Heroes Of The Pacific die in september uit komt.
    Lijkt me een goed spel btw. Maak er anders hier een centrale thread van. Even de beginpost editen en huppa kan over dit (leuke) spel worden gepraat.

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt mij ook wel een vet spel, volgens mij komt ie voorlopig alleen nog niet uit. Xbox Magazine (de nederlandse) spreekt van een september release in het laatste nummer. Maar mocht ie eerder uitkomen, geef me dan een seintje :).

11. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Rox: Ik zag het ook in XBM staan...maar die info klopt ook niet helemaal, kijk maar eens op blz 12 in de linker kolom :confused: daar staat gewoon weer 18 juni !

Ik heb vandaag toch een vrije dag, ik ga eens rondbellen bij de verschillende gamewinkels.

Of ik ga gewoon nog een keer naar MM en dan vraag ik gewoon nog een keer aan diezelfde gozer of het spel al binnen is *) ik vind het toch nooit een straf om daar lekker rond te kijken.

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    mm, ik zie het, ik ben wel benieuwd dan *) dan zouden er toch al ergens reviews moeten staan?
    Maar eens zoeken dan.

/Edit, nog geen reviews gevonden, dat belooft niet veel goeds.

13. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik krijg net de GV Xbox nieuwsbrief binnen en daarin staat gelukkig ook 18 juni als releasedatum !

Het wordt trouwens geen game zoals Crimson Skies maar een tactische actie game waarin je niet alleen vliegtuigen moet besturen maar ook vliegdekschepen en zelfs onderzeeers.

Online schijnt het helemaal TOP te worden, spel kan ook op KAI en XBC gespeeld worden voor in totaal 8 personen.

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, en juist dat tactische spreekt me wel aan, ik hoop alleen dat dat online ook naar voren komt, want bij andere games valt dat wat tegen :mad:. Ze hadden het zelfs over games die uren konden duren als de spelers aan elkaar gewaagd zijn.

15. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Urenlang? Zal wel meevallen toch ?

Ik weet niet of het mag maar ik zal de XBM eens quoten: "Zeker als alle spelers het spel behoorlijk onder de knie hebben, zal een multiplayer Midway zich ontpoppen tot een interessante en langdurige veldslag van manoeuvrerende schepen die elkaar continu van uit de juiste hoek te grazen proberen te nemen".

Ziet er ECHT veelbelovend uit!

Edit: Volgens Mediamarkt komt ie wel op de 18e uit, nog maar 2 nachtjes slapen dan maar.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De game lijkt mij echt_O_

17. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja TTG is niet zo vertrouwelijk. Misschien heeft iemand hem al in de winkel zien liggen?

19. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou Wessiej ik denk dat Jeroen gelijk heeft.

Op de site van Mithis (de ontwikkelaar uit Hongarije) staat ook september.

Jammer dat de opgegeven releasedatum van games, en met name deze, niet altijd overeenstemmen met de werkelijke releasedatum.

Op deze site staat ook gewoon de 17e juni als releasedatum maar uiteindelijk blijkt, als jezelf een beetje gaat zoeken, dat de game pas 2,5 maand later uitkomt !

Zonde van de energie :mad:

Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja schijnbaar toch want dit is de preview van IGN nog niet zo lang geleden:

Zij zeggen het ook al: Later this year :'-(

Deel Deze Pagina