Doe een een gewone missie, pak je apparaatje waarmee je de positie van de NPC's ontdekt en druk op de reload button (standaard Y). Oordeel zelf! =Edit= Ik bedoel natuurlijk de reload button. En ik heb het zelf ontdekt!
huh ik heb het uitgeprobeert... ik heb die computer ding in me hand druk op de activate butten en.... er gebeurt niets wat gebeurt er dan bij jou wat zo speciaal is?
Reload button, dan krijg je minigames die je met ze vieren kan spelen. Nu is alleen nog Anaconda te spelen, een soort snake maar dan anders. Je kan een highscore zetten en als je eerste wordt kan je denk ik de andere 2 minigames unlocken
VET! Alleen.... bij mij gebeurt er nix, ik heb dus die computer in me hand en druk op de herlaad knop (en alle andere knoppen) maar er gebeurt nix. Welke control setting heb jij Tr@M$? En maakt ut niet uit welke single player level je doet(en bijvoorbeeld op welk niveau)?
jep had het net gelezen in de OXM, ik had ook moeite met er in te komen. je ik had gewoon herhaaldelijk op de x knop gedrukt (bij mij reload) was wel tof ja sta nu 3e bij anaconda, ben benieuwd hoe je dat met ze'n 4en moet doen. hehe tof die minispelletjes in moto gp ok al.
Om die spellen te spelen moet je eerst bepaalde kaarten oppakken, en je kan ze dus starten met die y knop en dat machientje, of je drukt op start en dan ga je naar wapens en daar zoek je annaconda of een andere titel van zo'n spel en dan begint dat te spelen.
er zijn volgens mij 3 minigames in timesplitters.. 1 zit er standaart in en je kan er 1 vinden in neo-tokyo en 1 in the robot factory of hard.. en neotokyo ligt die in die kluis bij de hacker, en in the robot factory ligt die onder een ramp..
Er Ligt er ook 1 in de allereerste missie. Er ligt dan een cartridge met anaconda erop, zo unlock je de eerst minigame. Je kan deze vinden halverwege het level waar je in een kamer komt waar allemaal rekken staan waar meloenen inliggen, in 1 van de rekken ligt dat ding dan. Good Luck! By the Way Timesplitters 2 is echt mega cool!
ik was er ook achter gekomen toen ik per ongeluk op y drukte, echt vet! Gingen we gister multiplayer doen, heel lang annaconda
Die tweede is astro lander en de derde is een racegame van bovenaf gezien. De tweede vind je in neo tokyo op normal en de derde in de robot factory op hard! btw. Ik heb lekker al twee cheats: carboard characters en rotating heads!