[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Tot je geen quests meer hebt daar.

En Shamans zijn weldegelijk overpowered, wie dat niet ziet...

Je hebt helemaal niets aan Ruin VOOR lvl 60....

En je imp gebruiken om aan te vallen is IMO ook niet echt slim.

edit : en de tegenstanders in dat Drakedog filmpje zijn supernoobs, enige wat Drakedog echt goed doet is zijn gebruik van grenades en discombobulator ray.

Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  2. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de + skills in weapons bij Humans waardoor ze beter zijn in melee dan andere classes _0/

Wat betreft shamans, ze zijn niet echt overpowered hoor. Misschien als de mana balk vol zit oke, dan zijn ze wel goed. Maar de damage is matig, tanken kunnen ze maar slecht, en mana gaat ontzettend snel op. Earth shock dat spells interupt is echter wel behoorlijk overpowered bij shaman vs. casters.

3. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    He said,
    "I want 2 be an ubar tank?!11", and Blizzard gave him shield and mail
    He said,
    "lolo I wunt 2 be a maege 2", and Blizzard gave him instant nukes
    He said,
    "I want to heal", and Blizzard gave him heals
    He said,
    "but WTF? Druids getz formz so ken i tu plxz?", and Blizzard gave him wolf form
    He said,
    "OMGLOLOL, my heals r not teh instantz", and Blizzard gave him nature's swift
    He said,
    "OMG but warriorz r teh hit so hard wit teh weaponz?", And Blizzard gave him Windfury
    He said,
    "BUT TETZ NO FAIRZ, teh enemyz r having pewerful bufforz?", And Blizzard gave him an instant low mana
    cast Purge
    He said,
    "K BUT I STILL KENT kite 4ever lyk teh OMG?", and Blizzard made the frostshock effect last longer than
    the cooldown
    So the kid went on killing lowbies, shouting "WTFLOLOL PWND n00Bz0Rs" and using /spit.
    After 7 hours of corpse camping, something terrible happened! A bunch of level 60 alliance guys managed
    to kill the shaman!
    The kid went to the Blizzard God and said,
    "OMGWTF, I R TEH DIEDZ BT I DUNT WUNT 2 do teh corpze runzors? i die lyk wtf i shundnt ROFL!"", And Blizzard
    gave him a self rez with no sickness
    And so the shaman class was born.

4. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gecopieerd van het WoW Forum.. :{

5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Oh, mag dat niet ? _0/

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind hem wel grappig, ik had hem nog niet gezien :)

En kom op, zoiets als: Zonder mana is een Shaman makkelijk te verslaan, dat is net zoals een mage zonder mana is makkelijk te verslaan. ;)

+5 Mace en +5 Sword. Ik gebruik niet eens Maces of Swords dus ik heb er niks aan, en als ik het al zou gebruiken dan zou het toch niks uitmaken.

7. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    jullie neulen veelste veel....,

Wordt gewoon Shaman zelf, als ze zo "overpowered" zijn.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als iemand Shaman wilt spelen hadden ze wel een shaman char aangemaakt is het niet? Maar sommige mensen spelen liever met andere klasses, en vinden dat hun plezier een beetje wordt bedorven door de Shaman klasse, simpelweg omdat ze wel een beetje overpowered zijn.

9. Beyond The Grave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik noemde een shaman zonder mana makkelijk te verslaan, omdat er toch heel veel alliance spelers lopen zeiken op het WoW forum dat ze zelfs zonder mana even sterk zijn als een warrior.

Ik heb zelf ook ff een shaman gehad en echt makkelijk is het niet om mee te spelen hoor. Maar de class spreekt me ook niet aan.

@ Volkoren, maar toch zijn ze daardoor beter in melee dan andere classes. Niet dat het veel uitmaakt, toch is het zo. Ik denk dat het vooral merkbaar is bij human rogues?
    Geen idee eigenlijk ;D.

Ik vind het trouwens echt lame dat alle shamans er vooral na lv 40, allemaal hetzelfde uitzien. Net alsof er allemaal klonen rondlopen xD. Altijd maar die herod's arm, mograine's schild, raging berserker helm en dan nog leggings. Dan denk ik, er zijn echt wel betere spullen dan dat voor shamans, en toch lopen ze er allemaal hetzelfde bij :confused:

10. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf nu een tijdje Alliance en zo lastig zijn die Shamans ook weer niet. Met een Paladin heb je een goede kans om te winnen, maar aan de andere kant noemen ze die ook overpowered.

11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Maar dit is het wow forum niet. Tuurlijk zijn ze zonder mana makkelijk te verslaan, behalve als ze dan waar genoeg mana hebben voor frostbolt en dan te veranderen in een wolf waardoor ze weg kunnen rennen.

Human Rogues raken iets meer dan andere rogues, maar omdat sommige rogues ook daggers gebruiken, maakt het niet zoveel uit.
    Fact is; De Horde heeft betere racial threats. Ik zou niet stemmen voor om af te schaffen, al zou GoTW wel naar 5 seconden mogen :), simpelweg omdat meer mensen daarom naar Horde gaan, en de meeste servers dan nog wel gebalanceerd blijven.

@ shz, Lees aub het topic even een beetje door, op level 25 zijn Paladins overslaanbaar, maar daarna raken ze hun voordeel kwijt en zijn ze de saaiste klas van heel het spel, simpelweg door de lage dps.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Door jou reactie dus. :p

En je kan niet zeggen dat 3 keer 100% immortal shielden dat dat eerlijk is, je kan niet eens een lvl 51 palladin ambushen in AV, of WG zonder dat die shield en naar ze vriendtjes rent.
    Palladin rent naar voren gebruikt Consecration shield en rent terug....
    Ik zeg niet dat de palladin overpowerd is.. alleen die shields zijn niet eerlijk zoals ik al eerder zei maar niemand die oplet....

Dat is niet het idee van het shield, het is eerder gewoon een bug.

Ik kan wel leuk een bandage gebruiken maar dat kan ik maar 1 keer per 60 seconden, een palladin kan 2 keer healen en hij kan je ook direct een 6 sec stun geven en dan nog eens 2 keer healen....

Zo klinkt toch redelijk normaal niet? _0/

13. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf een shaman, en om eerlijk te zijn, ze zijn wel wat overpowered.
    Ik zit nog altiijd in de logika van dat als je goed opkan schieten met je class, dan ben je zo wie zo al wat overpowered. Als je weet wat je moet doen tegen een shaman, kan het voor elke shaman zeer moeilijk worden

op lvl 40 wil je gewoon goeie armor hebben, en de herod's arm, mograine's schild en raging berserker helm zijn dan gewoon het beste om te krijgen. niettemin, ook nog makkelijk te krijgen

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Leer eens luisteren.
    Paladins kunnen maar 1 keer shielden, en als een Paladin shield dan gebruik jij First Aid. Zo moeilijk is dat toch ook weer niet. :{
    Paladins hebben de stun nodig om dmg te kunnen doen. Rogues kunnen veel beter stunnen en daar hoor je ons toch ook niet over :{

15. Kuja

Kuja .

Leuk Bevonden:
    0
    *post van cyber onder mijn bro's account*
    Misschien een grote verassing maar zelfs voor lvl 60 doe je nog dmg.. en zelfs voor lvl 60 doe ik crit hits.. En ihets maar 1 talent point, dus waarom zou ik er niks aan hebben?

Tsja.. en ik loop meestal met mijn imp rond omdat elke keer als ik met mijn mount iets te hard ren of een lift of boot of gryhon neem je je pet verliest.. n dat is natuurlijk zonder van je soul shard..
    Wanneer ik zeker weet lange tijd in 1 gebied te zijn gebruik ik mijn succubus ook wel..

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar ik kan dan niet nog een keer healen.

plus sommige palladins hebben Repentance wat nog een keer een 6 sec stun is.

1 shield ja vast...

Blessing of Protection

Divine Shield, immortal en je kan nog aanvallen

Divine Protection

hmm toch echt 3...

17. Kuja

Kuja .

Leuk Bevonden:
    0
    Rogue = high dmg fast
    paladin = low slow dmg maar door zijn heal skills kan die het wel lang volhouden..
    In duels heb ik paladins van rogues zien winnen, maar ook vaak zat een rogue van een paladin..

18. Kuja

Kuja .

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk denk ik dat het meer te maken heeft met jouw enorme ego :{

19. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Omdat Dark Pact veel belangrijker is om te levellen, heb je IMO niets aan Ruin voor lvl 60.

Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik respec pas naar ruin op lvl 60.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jou ego bedoel je.. ik ben gewoon goed, niks ego.
    Zielig hoor...

bijna

Precisely Calibrated Boomstick
    Binds when equipped
    Gun
    38 - 45 Damage Speed 1.50
    (27.7 damage per second)
    +14 Agility
    Durability 90 / 90
    Requires Level 43
    Sells for 2 Gold 45 Silver 39 Copper to vendors
    Item Level 48

Verkocht voor 120 goud aan friend, ben een rogue maar cash is ook leuk.
    Me 1e epic :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina