Battlestations Midway

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThomasR, 15 jun 2005.

1. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ja ze gebruiken de extra tijd wel om de game helemaal "op te poetsen".

Dus dan zal het wel een huzarenstukje worden denk ik.

Ik wil iig tegen die tijd geen excuses horen van "we hadden eigenlijk meer tijd nodig om de game helemaal naar ons zin te maken".

2. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg jammer dat de game ps in september komt! We hebben echt weer eens een vliegspel nodig op de xbox! :9

3. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FUFO, je kunt in de tussentijd ook nog Crimson Skies of, het iets minder leuke, Secret Weapons over Normandy spelen.

4. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha klopt, en laat ik die nu allebei hebben!! O-)

5. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat het maar al te vaak voor komt dat games niet op de "geplande" releasedatum verschijnen. De meeste verwarring ontstaat simpelweg doordat verschillende sites verschillende data vermelden. Die zegt dit en die zegt dat... Dus op welke site moet jij als gamer nou kunnen bouwen?? Werkt soms nogal frustrerend en ik denk dat ik niet voor mezelf spreek.

6. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen is play.com altijd het meest nauwkeurig met de releasedata! Die hebben Battlestations: Midway voor september staan bv.!! :)

7. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik sluit me helemaal bij je aan!

Ik ben notabene nog twee keer naar Mediamarkt geweest om daar te vragen of en wanneer ze de game binnen zouden krijgen.

Als de releasedatum nou gewoon zou kloppen dan had me dat dus 2 ritjes MM gescheeld, al vind ik het nooit een ramp om daar naartoe te "moeten" ;)

Deel Deze Pagina