[GTA:SA] Easter Eggs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 15 jun 2005.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Volgens mij een Hydra vinden ...
     
  2. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een winkel die als logo een Tiki heeft, dat waren de hidden packages van Vice city. Geloof dat dat ergens in het begin daar was...
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben gisteren de suicide photographer tegengekomen. Als je hem ziet maakt hij een paar foto's en loopt dan de zee in om zichzelf te verzuipen 8)

    Dit is waar ik hem tegenkwam:

    [​IMG]

    Je kunt er verder niks mee, maar het is wel grappig om te zien :)
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Was dat een easter egg? Ik stond daar naast en ik zie die gast wat fotos maken. Dus een beetje er voor rennen enzo. Rent i ineens zwaar hard weg het water in 8) Ik dacht dat i voor me schrok |:- :)
     
  5. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ghostcar gevonden.

    [​IMG]
    Dit kaartje is "Back o beyond" uitvergroot.

    Volg de de lijn vanaf de pijl, en bij het kruisje zie je links een aangerande glendale staan.

    Even later zie je recht voor je een andere lege glendale naar beneden rollen.

    Dat is niet tommy vercetti, maar "The Kid" van GTA 3.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  6. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: oops verkeerde topic
     
  7. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Mythes en legende van GTA San Andreas [ inside piek ] ik recapituleer de mythes en legende van San Andreas: Daar is meer dan een maand die GTA ZIJN is weggegaan, en niet slecht werden een geheim van ZIJN niet bevestigd en geen aanleiding tot positieve getuigenissen gegeven, in dit geval blijken zij op de lijst met de vermelding: Legende blijken de bevestigde geheimen op de lijst met de vermelding: Bevestigd Goede jacht aan de geheimen De plaatsen: Gevangenis van alcatraz Legende Eiland aan de apen/paradisiaque eiland de Legende Onderwatertunnel: er zijn werkelijk kleine tunnels onderwater in de zone van rotsen dichtbij Pier 69 aan San Fierro. Zij worden bij een taak van Woozie gebruikt. Schijnsteden = verlaten steden (Las Brujas en Aldea Malvada) Bevestigd gemeenschappelijke Kuil Bevestigd Grot aan de misschien Bevestigde chiliad berg fout meetkundige Tekens op de rotsen (Beacon Hill) gevolg van onopzettelijke textuur Ondergronds The Big Ear - Sterk Carson Be*vestigen Onderneming Zombotech Be*vestigen "geheimzinnige" Kaart aan Lil prob Inn en de rancho van TorenoConfirmé * new * de parallelle Dimensie "blue Hell": waarschijnlijk een bug van "overgang" door de versieringen De schepsels: Yéti/Bigfoot Legende Slang van zee/Nessie Legende reusachtige Haai Legende T-rex/raptor/Krokodil Legende Zombie = waarschijnlijk een oude zeer lelijke schijnvoorbijganger van de moeder van Karl Legende De voertuigen: Vaste schijnauto's = wrak van niet- herstelbare Glendale Bevestigd Schijnauto's (glendale de hellingen snel afgaan) Auto die die onder het water Vliegtuigen onder het water (waarschijnlijk een noodlanding van vliegtuig in het water) Karts Be*vestigen Onderwater decors Be*vestigen Uss Numnutz ten pilotable noorden van San Fierro Onderwater Legende rollen De figuren: Tronçonneur/gekke Tommy Vercetti met tronçonneuse Figuur met een masker (van Scream, van Manhunt...) De moordenaar in reeks ***** Enkele getuigenissen op een figuur met tronçonneuse en een masker stijl hockey, die zich eventueel in Bobcat verplaatsen, **** De gebeurtenissen: Noodlanding van Bevestigd vliegtuig OVNI: lichtgevende bollen kleurrijk dwarsliggers de hemel de nacht, misschien trucage gewild om vliegtuigen te vertegenwoordigen die aan hoge hoogte Aardbeving vreemde Geluidshinder, radioschreeuwen vliegen, die door aliens Legende vreemde telefonische Verzoeken wordt verstoord, = bestoken van Catalina * new * nieuwe gebieden om te veroveren als men zich van ZIJN door het zuidoosten verwijdert Easter Eggs Paneel "there are no easter eggs up here, go away" aan de top van de centrale stapel van de Handschoen Bevestigde Bridge Paneel dat de Handschoen Bridge in Bevestigde informaticatermijn beschrijft * new * de maan wisselen van omvang als men boven aan het geweer van snipe trekt De bonus: Speelbare Tommy Vercetti (aan 100% van het spel) pipo Taken bonus (met Tommy Vercetti) pipo * new * speelbare Candy Suxx door een bescherming van GTA chargant Onder city: getest - pipo
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Beroerde vertaling, online vertaalmachine?
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me logisch. Verder heb ik alleen een Max Pane bord gezien bij het gasstation die je berooft met Catalina.
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook heel vaak van die auto's op de bodem van een meer zien rijden en dat de maan groter wordt er je er op schiet is ook lol.
     
  11. jojolo

    jojolo MX1000+MX3100=DeBest

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    kennen jullie nog "bitchin dog food" staat rechtsonderin al ga je op paardenwedden (of tijdens de race van paarden) is wel grappig... ken het nog wel uit GTA3 :)
     
  13. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat ook in VC heur..
     
  14. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat de pc versie of de xbox versie? dus dan hebt ik het over dat filmpje!
     
  15. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Tommy Vercetti is de persoon uit Vice City. Die gast die je in SA zag was Claude "The guy" van GTA III
     
  16. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Die auto's die onder water rijden kan ik nu ook bevestigen, ik heb er 1 gespot bij het strand voor het race stadion in Los Santos.
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt in de woestijn ook zo'n uitgebrande auto met een paar verbrande lijken. Zal vast wel een eerder gezegd zijn, maar het ziet er echt cool uit.
     
  18. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had iets vett wreeds. ik ging de legerbasis in, en kreeg natuurlijk gelijk 5 sterren. komt er zown politiehelikopter aan, hoor je die gast in die helikopter door zown megafoon roepen: waaa, i can see my house from up here. andere in die helikopter. ahh, shut up man. 8) 8) 8) 8) 8) . hoeveel humor kun je hebben. zooow cool.
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, heb ik al een paar keer gehoord hoor. Maar is wel leuk idd.
     
  20. one-c

    one-c Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort ook wel is iets zoals: Aaah, I ran out of bullets, but don't worry, I've got an extra round
     

Deel Deze Pagina