Pro Evo Soccer 4 XBOX Live League 1 Deel II [Begonnen] Inleiding Het duurde even voordat de competitie op gang is gekomen maar hij staat er nu dan wel en hopelijk word het een groot succes maar daar heb ik vertrouwen in Poule indeling Code: Indeling PES 4 League op xbox live Poule A 1 Milo NL - Feyenoord 2 boomer NL – Real zaragoza 3 HJ HGB - Arsenal 4 PemmrtNL - Parma 5 XxChandleRxX - Bayern Munchen Poule B 1 Mc D33n - Chelsea 2 Franko NL – Inter Milan 3 Heerenveen -Juventus 4 Castro Le China –Newcastle United 5 appie21 - Psv Poule C 1 gaizka - middlesbrough 2 MarsNL – Real Madrid 3 KMN NL - ajax 4 Dr Zoidberg NL –Manchester United 5 IvoX - Barcelona Poule D 1 Darkzell NL – Ac Milan 2 Max-NL – As roma 3 De vieze mannen – Deportivo la coruna 4 BurningMetal – Liverpool 5 TheLightning NL - Valencia YunSung 1e reserve Ok het gaat sneller als verwacht dit is het programma voor iedereen per poule Standen en speelschema voor Poule A Standen en speelschema voor Poule B Standen en speelschema voor Poule C Standen en speelschema voor Poule D De regels Om alles goed te laten verlopen de volgende regels waar men zich aan moet houden 1 We spelen wedstrijden van 10 Minuten 2 We spelen zowel uit als thuis 3 Zie regel 2, We spelen dus 2x tegen iedereen uit de poule 4 Zie punt 3, Zo krijg iedereen de kans om te hosten 5 Als een wedstrijd is afgelopen is kunnen jullie de uitslag op het forum zetten maar ik zou het liever gemaild krijgen naar mmarcel@gmail.com 6 Als een wedstrijd afgelopen is kunnen jullie ook de overige stats ( doelpuntenmakers , ) mailen dit is niet verplicht 7 Het is de bedoeling dat de poule wedstrijden voor of op Donderdag 30 juni zijn gespeeld 8 Als jullie spelen elkaar probeer dan alleen de xbox aan te hebben om lag te voorkomen 9 Het is de bedoeling dat je 90 minuten speelt geen verlening Deze punten kunnen altijd door de schrijver worden gewijzigd 1 Naam Koos Gamerstag: KMN NL Team: Ajax Amsterdam MSN: mcbrainiak@hotmail.com 2 Naam Marcel Gamerstag: MarsNL Team: Real Madrid 3 Naam Frank Gamerstag: Franko NL Team: Inter milan Msn: frankvan_veen@hotmail.com 4 Naam ? Gamerstag: HJ HGB Team: Arsenal Msn: ? 5 Naam appie21 Gamerstag appie21 Team PSV Msn appie_ee@hotmail.com 6 Naam ? Gamerstag Dr Zoidberg NL Team Manchester United Msn ? 7 Naam: Ivo Gamertag: IvoX Team: Barcelona MSN: i_vermaesen@[removethis]hotmail.com 8 Naam ? Gamertag Mc D33n Team Chelsea MSN ? 9 Naam ? Gamertag Darkzell NL Team AC Milan Msn ? 10 Naam: Richard Gamertag: TheLightning NL Team: Valencia Msn richarddeh88@hotmail.com 11 Naam ? Gamertag: gaizka Team middlesbrough msn: gaizka_@hotmail.com 12 Naam ? Gamertag: Heerenveen Team: Juventus Msn ? 13 Naam ? Gamertag boomer NL Team real zaragoza Msn ? 14 Naam: Maykel GamerTag: BurningMetal Team: Liverpool Msn ? 15 Naam: Stefan Gamertag: XxChandleRxX Team: Rekordmeister (Bayern Munchen) Msn: chandler2k1@yahoo.com 16 Naam: Rob Gamertag: De vieze mannen Team: deportivo la coruna MSN: humorbom_rob@hotmail.com 17 Naam Gary Gamertag Castro Le China Team Tynese ( Newcastle united ) Msn : garyteo88@hotmail.com 18 Naam: Lex Gamertag: Max-NL Team: AS Roma MSN: Lexovic@hotmail.com 19 Naam: Peter Gamertag: PemmrtNL Team: Parma MSN: peter_littelink@hotmail.com 20 Naam: Jeroen Gamertag: Milo NL Team- Feyenoord Msn : milonl@hotmail.com Sinds vandaag heb ik werk gevonden en moet ik de komende weken waarschijnlijk full time werken van 08.00 uur tot 17.00 uur best pittig dus ik kan de competitie alleen savonds en in het weekend updaten dit geld ook voor me eigen spelen Het eindresultaat Le grand finale is gestart Franko NL - XxChandleRxX 1-0 XxChandleRxX - Franko NL 0-4 Inter vs Bayern Munchen Troostfinale Mars NL - IvoX IvoX - Mars NL Winnaar Franko NL verliezend finalist XxChandleRxX Nummer 3 Nog niet bekend Nummer 4 Nog niet bekend
Nu leest niemand mijn verslagen meer, nou ja nog een keer dan maar Eerste wedstrijden zijn gespeeld in poule D:" Deportivo La coruna - AS Roma De Vieze mannen - Maxx NL De wedstrijd begon slecht en allebei de teams waren erg afwachtend. In de loop van de wedstrijd kreeg Deportivo wat kansjes en vlak voor rust tikte Deportivo de 1-0 binnen. Daar kon ik weining tegenover zetten op een aanval na, die op het randje voor buitenspel werd afgeloten. De 2e helft liep wat lekkerde, en begon al meteen met een goede kans. Helaas ging de bal vlak voorlangs. AS Roma zette nog aan en kreeg grotere kansen. in de 65e minuut maakte Cassano met een mooie beweging zich los van zijn verdediger, kapte 2 man uit en schoot rustig binnen 1-1. Daarna golfde de wedstrijd op en neer en kreeg ook Deportivo een grote kans. Maar de paal stond in de weg. In de 90e minuut leek Cassano alleen op de keeper af te gaan, maar door een mooie sliding leek het 1-1 te worden. Helaas voor Deportivo ving ik de bal snel op, tikte met 2 snelle passes de bal binnen via Totti en die schoot rustig in. 1-2 AS Roma - Deportivo La coruna Maxx NL - De Vieze mannen (wel op De Vieze mannen zijn host) AS Roma sprinte uit de startblokken en na 3 minuten stond de 1-0 al op het scorebord. Cassano maakte een mooie aanval af. Daarna zakte AS Roma wat in en liet het Deportivo komen. Een handvol kansen kwamen er en vlak voor rust kopte Deportivo na een rebound de gelijkmaker in. Na rust deed AS Roma het weer erg goed, Cassano brak door op links, gaf de bal op de zo juist ingebrachte Totti, hij mist het eerste schot maar tikte de rebound goed in. 2-1. Daarna ontsnapte Cassano aan de buitenspelval en tikte de 3-1 binnen. Wedstrijd was gespeeld, Deportivo kreeg nog wat kansjes en ook Totti verzuimde om de 4-1 te maken. 3-1 Leuke wedstrijden!
hmm, dus we moeten nu in deze thread de uitslagen posten? Sluit die andere anders ff? Parma (PmmrtNL) - Bayern Munchen (XxChandleRxX) 1-2 Bayern Munchen - Parma 1-1
Ik ben morgen na het fitnessen beschikbaar voor een paar potjes live. Dat houdt dan in dat ik na een uur of 9 de tijd heb. Wie wil/kan, tegen mij spelen in poule C. Eigenlijk wil ik nog een duidelijke afspraak omtrent het LAG gedeelte. Als beide spelers het eens zijn dat er lag optreedt is het dan goed om onderling af te spreken om via de ander te hosten?
Hangt ervan af wat je met vanavond bedoelt... Ik wil wel Nederland - Chili kijken, maar uurtje of zes kan ik wel! En leeg ff je friendslist!
Mars NL - IvoX 1-0 De wedstrijd was leuk begon beide kanten goed en ik starte erg goed via de zijkante. na 12 minuten was daar de 1-0 voor mij via Raul. Ivo kreeg nog genoeg kansen helaas voor hem gingen ze er niet in IvoX - Mars NL 1-2 Ivo kom op voorsprong verdiend hij kreeg de betere kansen Pas diep in de 2e helft kwam ik op 1-1 geloof 75e 80e minuut en toen uit een vrije trap in de laatste secondes een omhaal van beckham 1-2