Hoelang doen jullie met een controler ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de j, 13 jun 2005.

1. -R-R-

-R-R- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me Xbox controller al 3 jaar en hij doet het perfect. :)

2. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect voor de NES controllers (m'n zus heeft onze NES nog op d'r kamer staan met een monitor van 10 jaar oud ofzow :)) maar het zijn pijnlijke dingen. Die dingen zijn alles behalve ergnomisch. Maar ik moet niet zeuren, door de NES ben ik geworden tot wie ik nu ben.

Helaas doet die controller het niet meer. Soms wil ik springen met Mario maar dan springt ie niet. M'n grote vriend moet wel luisteren naar m'n instructies, anders gaat ie dood :confused:.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En toen kwamen ze met de snes, mooie ronde vormen op de controller, vond ze heerlijk spelen, totdat mn snes overleed. :)
    PS1 controller vond ik iets minder sterk, de R2 en L2 knop bleven op den duur geregeld hangen bij intensief gebruik, waardoor je hem even los moest wippen.
    Met Xbox controller nog nooit problemen gehad en die heb ik toch wel geregeld in mijn handen gehad.

4. rodka

rodka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu al zo'n 20 jaar een NES controller en hij doet het nog perfect

5. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ps1 controller heeft het al die tijd gedaan, hoe lang dat is weet ik niet precies, maar ik denk zo'n drie/vier jaar. Xbox 'large' controllers zijn allebei kapot (heb ik vanaf de release), de één kabelbreuk, de ander weet ik niet maar reageert vaag. Mn 2 's' controllers doen het nog, maar soms gaat hij in menu's automatisch naar rechts, terwijl ik niks doe. Deze heb ik al een jaar ofzo.

6. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn controllers doen het nog perfect!

Ik heb de grote vanaf de Xbox release, en een kleine heb ik er veel later bij gekocht.

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook een of andere Joytech, maar daar is nu al het rubber van de thumbsticks vanaf gesleten. :)

8. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
  9. SW Rico

SW Rico Gamer4live

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds maart 2002, werkt nog perfect...

10. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de grote al vanaf begin releasen en dies nog top, maar daar speel ik eigenlijk niet meer zo vaak mee, en de controller s heb ik sinds die uit is, daar speel ik nou eigelijk alleen mee, en dies ook gewoon nog goed. een vriend van mij had zon draadloze non xbox controller gekocht, ten eerste vreet dat batterijen en het was ook nog eens binnne no time kapot

11. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je denk ik toch iets goed fout met die controllers.
    Dat er 1 controller kapot gaat kan er bij mij zelf nog wel door, maar 4 8)

Hoe zit je dan te spelen? Zit je relaxed met die controller in je handen, of speel je heel krampachtig?

12. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    jah mijn ene controller is ook een beetje kapot. de L-thumbstick doet et niet echt meer en het rare is dat ik die zelf bijna nooit gebruik, want das mijn 2e controller(ik speel bijna altijd wel alleen, nee ik ben niet vriendloos :p) ik weet dus nu echt niet of ik nog garantie heb of niet. ik heb een groene LE xbox dus das bijna 2 jaar geleden.. mijn andere controller doet et overigens wel heel goed. voelt nog "vers" aan

13. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de xbox service gebeld.. en ze zeiden dat hij van garantie was verlopen :mad: en dat ik beter maar een nieuwe kon kopen..wel jammer maar alleen voor een halfwerkende thumbstick ga ik denk ik (nog) niet een nieuwe controller kopen.. btw ze hebben wel goede service over het algemeen.. namelijk dat je niet aan de lijn hoeft te w8en maar dat ze je gewoon terugbellen als ze tijd hebben. verder wel een beetje klote dat me controller kapot is(is me ook bij PS1 bij allebei controllers gebeurd O-) )

14. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 2 small controllers houden het nu al 2.5 jaar perfect vol. Vroeger met men PS heb ik een keertje 10 controllers voor 5000 Bf (=125€) in één keer gekocht omdat ik om de 3-4 weken eentje sloopte!

15. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt het ook allemaal nog:
    xbox met (grote) controller gekocht op 22 maart 2002
    later nog extra (grote) controller + 2 games gekregen (speciale actie voor wie er de volle mep voor had betaald)
    ik ga er wel voorzichtig mee om, tis allemaal al duur genoeg... ;)

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb 1 controller stuk gegooid, dat was 3 maanden na m'n aanschaf van m'n 1e Xbox. Een ruim half jaar geleden haalde ik een Crystal en daar was na een week al een controller stuk, niet mijn schuld, niet mee gegooid dus ik had nog garantie.
    Het ligt er natuurlijk aan hoe je ermee omgaat. Gooien met een controller staat niet garant voor een lange levensduur, ook kabelbreuken zijn te voorkomen door simpelweg de kabel niet op te rollen. Vanwege de kinken in de kabel rol ik hem dus niet meer op.

17. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb mn kabels geregeld opgerold, nooit problemen mee gehad.

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen ik ook niet, ik rol de controller kabel ook altijd gewoon op. De kabel ziet der dan niet zo mooi netjes meer uit maar alles werkt nog prima.

19. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik rol de kabel om mijn controller bij het meenemen naar een lan ofz. ja hij zit dan soms gedraaid enz als ie dan weer uitgerold is, maar verder is er niks mis mee en dat gedraaide gaat zo weer weg

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als ik me controllers mee neem naar een vriend rol ik de draden altijd op en ik heb er nog nooit problemen mee gehad dat ze het slecht deden ofzo..

Deel Deze Pagina