Ik heb sinds kort(gister morgen)de nieuwe update van Windows XP erop gezet. Alleen nouw vind mijn computer het leuk om telkens een telefoon geluid te maken alleen vind ik dat minder Ik heb geen internet via de telefoon dus daar ligt het niet aan,en het is ook geen dialer want heb zojuist 3 scans gedaan met Hitman Pro en geen dialer Heb ook al een scan gedaan met mijn McAffee antivirus die heeft ook niks gevonden. Dus kan iemand mij miss helpen dit ZEER vervelende geluid weg te halen. En hij maakt dit geluid ook als ik niet op internet zit dus als ik gewoon een spel aan het spelen ben. alvast bedankt voor jullie hulp
Weet je zeker dat het de computer is? Mischien dat iemand bij jullie thuis zijn telefoon achter de computer ofzow heeft laten liggen !
Het komt duidelijk uit mijn comp want ik zit hier alleen op mijn kamertje. En het geluid is de default telefoon toon als je er een koopt bij een winkel(geen mobiele). Is echt vervelend. Maar nouw heb ik er al een half uurtje geen last van gehad dus hoop dat het nouw goed is maar als iemand een oplossing weet dan probeer ik die graag.
Kijk anders eens bij configuratiescherm en dan geluiden. En speel alle geluiden eens af van al die meldingen. Als het je bekend voorkomt, zet je em op geen geluid. Misschien is het een foutmelding of zo?? die steeds aan dat geluid gekoppeld is? Beetje vaag verhaal.
hmm bij mij kwam ook een keer een pieptoon uit de systeemkast. Het is erg warm buiten dus het kan zijn dat het systeem een beetje oververhit raakt na een tijdje. Dat was bij mij wel het geval en hoorde je de hele tijd gepiep. Ik heb dit opgelost door in een bepaald menu de waarschuwingstemperatuur te verhogen. Ik denk dat dit jouw probleem is kijk maar eens....
Nee geen skype want heb nog geen headset dus daar heb ik niks aan. Ga nouw ef alex v zijn manier proberen Edit:heb wel een geluid gevonden dat als een telefoon klinkt maar dat lijkt niet echt op wat ik hoorde maar heb hem verwijderd. en aan de warmte kan het niet liggen want heb pas een nieuwe vent gekocht en heb er nouw al een tijdje geen last van gehaad dus hoop dat het gelukt is bedankt voor jullie hulp
Nee dit kan niet want dan zou het geluid uit de boxjes komen en niet uit de systeemkast. Ik denk dat je schijf overhit is, je moet gewoon die temparuut verhogen in zon menu wanneer je je pc opstart(helemaal in het begin). Ik weet bijna zeker dat dit het probleem is.