Halo2: sparringspartners gezocht op beginnersniveau

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PlayTimeGirl, 21 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok, dat kan ik begrijpen

2. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    Handig topic maar kan je halo2 online niet beter leren dan eerst de singleplayer een paar x te spelen op heroic ofzo? heb een vriend die 3 dagen live heeft en die is nu al 14. en je kan toch gewoon in je 1tje een custum game beginnen om alles een beetje te checken?

3. PlayTimeGirl

PlayTimeGirl PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    Is idd een goed punt, campaign spelen helpt zeker bij het ontwikkelen van je skills, maar is toch heel anders. Wel helpt het de controller onder de knie te krijgen. Zoals ik al aangaf, dit is enkel een aanvulling op andere methodes om alles te leren, niets is op zichzelfstaand genoeg, het moet een combi van alles zijn.

4. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook, maar als je met meer aan het oefenen bent leer je toch beter en kun je elkaar tips geven. Als je Halo een paar keer op herioc uitspeelt heb je alleen een beter reactievermogen zeg maar. Echt taktieken of snipen voor multiplayer leer niet vind ik

5. pmv

pmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik keek ff een paar keer vandaag of 1 van jullie online was maar niemand was er : ( en kon ik ook niet echt oefenen met mijn team dus zat ik te denken als we een dag of een tijd afspreken dat we ff online komen om te trainen worden we beter :p hoop ik

6. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij anders ff toe op msn, ik makkerlijker afspreken (in profiel staan de gegevens).

7. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    mooie website trouwens _O_

8. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: thanks...staat niet echt veel info op (nog) maar was in crea bui en wilde wat maken.....

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey playtimegirl, ik zie net dat je ook uit apeldoorn komt. das lache ik ook :) :)

10. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, zag ik ook van de week.....wilde je al een PM sturen van de week, maar je postbus staat vol ;)

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Idd erg leuke site, mooi gedaan hoor!!!

12. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Probleem is dat als ik die sensitivity omlaag pleur ik te sloom ben met de BR en anders wapens. Als er iemand over me heen springt met een sensitivity van 3 ben ik sowieso (goede spelling :) ) dood. Met 5 is dat al veel minder, je draait immers veel sneller.

@Playtimegirl, eigenlijk zou je ff een filmpje moeten maken van bijvoorbeeld een Rumble pit sessie op Lockout oid om te zien hoe je speelt. Hoe gooi je granaten, welke wapens pak je op, beweeg je veel of niet, gebruik je wel de goede tactiek (Met een smg tegen een BR achteruit lopen werkt niet, beter loop je richting je vijand en beat je the crap out of him). Dat soort dingetjes..

13. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben meestal te lui om te bewegen. Hoe meer ik zelf beweeg, des te langer het duurt voordat hij kapot is :). Als ik namelijk veel beweeg, heb ik vaak ook meer moeite om zuiver te blijven richten. Ik loop meestal altijd recht op de persoon af. In 50% van de gevallen kan ik een melee uitdelen. De andere 50% betekent een respawn voor DikkieD. Wat wel zo is, is dat ik soms echt te eigenwijs ben. Dan heb ik pas 1 salvo gevuurd met de battlerifle, ga ik al melee doen.... Vaak denk ik dan, die is wel kapot...blijkt ie nog net te leven en mij alsnog te killen...

Moraal, DikkieD moet zo nu en dan wat beter nadenken en beter timen :D

14. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan die BR shit doe je weinig, meestal heeft die 2 head shots en een beat nodig oid..Maar soms denk je dat je er al bent..Jammer maar boeiend. Heb je trouwens niks beters te doen dat je de hele tijd online bent Dikkie ?

15. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, heb je het over dit forum? of over halo2 online? :D

Wat betreft dit forum heb ik het te warm op mijn werk, en ben vandaag ff de motivatie flink kwijt :)

Wat betreft online xbl ben ik ff totally hooked. Moet gewoon elke avond ff een uurtje of wat knallen. Binnenkort mijn laatste tentamen, dus mag snel starten met studeren. 4 juli is een poepdag om een tentamen te hebben en financieel management is een poepvak!

16. PlayTimeGirl

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag?????
    sinds ik ook online ben hier zie ik je vaker hier dan op de gang of bij het koffiezetautomaat ;)

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Die gozer heeft echt niks te doen hoor!!! Die zit alleen maar op het Halo live forum!!!!

Hhahaha mensen ga toch een werken!!!!
    O-)

18. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf ook lang sensetifitie 5 gehad... merkte wel dat als er iemand over me heen sprong of langs me dashde met een sword dat ik niet snel genoeg om gedraaid was, dus ben langzaam opgebouwd en zit nu op sensitifitie 8:)

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Op 8??? Dat is echt focking gevoelig man. Weet zelf niet eens waar iik hem op heb. Waar staat hij standaard op???

20. pippinNL

pippinNL I LOVE LIVE

Leuk Bevonden:
    0
    3 :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina