Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn eerlijk gezegd niet te vergelijken. Keening is een shortsword dat weinig damage doet, maar waar je wel een hoop bonussen van krijgt en Goldbrand is een longsword dat heel veel damage doet, maar waar je niet die handige bonussen hebt. het is maar net wat je zelf het beste vindt.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu de corpus disease maar de tovenaar in Tel Fyr wil niet met me praten omdat ik (al lang voordat ik de ziekte had) 1 van de inmates heb gedood. Is hier een oplossing voor of moet ik overnieuw beginnen... |:-
     
  3. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kun je hem met je speechcraft er voor zorgen dat hij je weer aardig gaat vinden en dan praat hij als het goed is wel weer met je.
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik krijg gelijk (als enige) optie "goodbye". Probeer wel even m'n speechcraft te upgraden bij een trainer...
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je zult een hoop Telvanni Bugmusk moeten gebruiken. Dat zorgt ervoor dat iedereen je aardig gaat vinden. Dan kun je wel met hem praten.
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, was in de war met de Sunder.. die hammer bedoelde ik.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is die kitty84 echt overleden!
     
  8. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Sunder is een van de beste wapens die je kunt hebben. Maar ik vond het maar onhandig met dat je dan ook Wraithguard aan moet houden.
     
  9. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die Wraithguard geeft je honderd punten extra om spullen te dragen..die is sowieso ideaal in mijn ogen.
     
  10. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat doet wraithguard niet. Dat doet sunder voor je. Wraithguard geeft alleen magic protection.
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t zo jammr, k had bij morrowind een ventje was egt level 30 ofsow was egt meesterlijk, khad die dagoth uhr verslagen (knap dat ik de naam nog weet van die gast) en de belangrijkste questies uitgespeeld.... daarna ging mijn xbox kapot, alles eraf, k heb jmmr genoeg niet de fut om helemaal overnieuw te beginnen met morrowind, want ik heb nu een nieuwe xbox....

    kan ik nog iemand verder helpen met iets? in dit spel?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    nog iemand hier??? mijn ervaringen met dit spel zijn het beste en de leukste... ik kan niet wachten op Oblivion... tja ik ben helemaal rpg-gek.... Hoe reizen jullie het snelste door morrowind heen? ik met 1 of andere staf, levitation ofzo had je daarbij kon je gedurende 15 minuten... door de lucht reizen... was coowl en handig... maar wat ik me afvraag is er een nog snellere manier??? om te reizen? op zo´n manier. k hoop dat iemand reageert want t lijkt hier wel uitgestorven...

    Ik ga deze vakantie (kheb nu al lekker vrij) weer met volle en frisse moed overnieuw beginnen met Morrowind.... k verlang er nu al naar eeah, k denk dat k m maar ff uit mn stoffige xbox kast ga halen...

    edit: ik ga toch nog maar een nachtje slapen over welk karakter ik ga kiezen en welke skills.... birth sign, speelt iemand uberhaubt nog dit spel?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Enchant een amulet of ring met levitation spell. Kost een aardige zak duiten maar dan heb je ook wat (helaas geen films tijdens de vluchten maar who cares)
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar k had een levitation staf die is denk ik beter dan die ring... volgens mij was er ook maar 1 zo´n staf in het hele spel. btw waar ben jij in het spel? en speel je het nog vaak?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  15. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk bedoel je de Wizard's Staff, levetation 1pts for 120 sec. Is inderdaad goed maar als je bijvoorbeeld een amulet laat enchanten for bijv. levetation 5pts for ....sec dan loop je 5 keer zo snel in de lucht.

    Je hebt ook nog de Dwemer Boots of Flight, iets van levetation 20 pts for 10 sec of zoiets. Loopt lekker door maar zijn snel leeg v.w.b. Magic.

    Maar nee ik speel Morrowind niet echt veel meer maar dat komt meer doordat ik de game al veel te veel heb gespeeld. Ik heb absoluut nog niet alles gedaan in de game maar ik kan het gewoon niet opbrengen om weer weken achter die game te gaan zitten.
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk met jouw ken ik praten....technoob en waar haal je die vandaan?
     
  17. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat weet ik niet meer precies. Dus dat wordt helaas zoeken of op internet effe zoeken.
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat hier zo weinig lui zijn; morrowind is nu ckr weer eens ´uit´?
    Ik heb San Andreas al uitgespeeld, pes4 begint te vervelen en ik heb morrowind weer eens uit de kast gehaald...
    Ik heb een paar vragen.

    1. Ik heb de oudere versie van morrowind, k wil de goty edition er graag bij kopen maar wat is hier anders aan? (kan iemand de verschillen opnoemen en wat erbij komt?) maar het is een soort uitbreiding toch? En je kunt er toch ook je oude save games mee spelen?

    2. Ik heb volgens mij de main quests uitgespeeld??? ik heb i.i.g. dagoth uhr verslagen... Maar kan ik nu Lord Fyr verslaan? En waar is Caius trouwens bij azura? kheb geen id meer t is zo lang geleden...

    en weet iemand of je met morrowind save games op een memory unit kan zetten.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  19. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Caius is volgens mij terug geroepen naar het vaste land, en jij ben de leider van de blades.

    als je dagoth uhr heb verslagen is de main quest klaar.

    goty is een uitbreiding, je heb twee nieuwe stukken waar je naar toe kan:
    1: solstheim, eiland ten noorde van vvardenfell.
    2: mournhold, groote stad op het vaste land, welke je alleen middels teleportatie kan komen.
    oude saves kan je idd gebruiken.

    ik heb ook Goty aangeschaft (na eerst de normale te hebben gekocht), is voor mij geen miskoop gewwest, veel missies extra, minder bugs, nieuwe items en moeilijkere vijanden.
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ander groot pluspunt van GOTY is dat je de moeilijkheidsgraad kan instellen plus je ziet hoeveel damage je toebrengt aan een tegenstander.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina