1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Draadloos internet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door eprode, 23 jun 2005.

  1. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook een kaartje in je pc zelf steken hé
     
  2. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan heb je toch een veel slechtere verbinding als die kaart met die antenne in je kast zit?
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De antenne zelf steekt wel naar buiten ;)
     
  4. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik denk dat dat te verwaarlozen is hoor.

    De reden waarom usb trager is, is niet je verbinding met je router, maar je verbinding via usb die het tegenhoud. Een beetje moeilijk uitgelegt maar het komt er dus op neer dat een usb verbinding niet snel genoeg is om volledige breedband aan te kunnen.
     
  5. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb alles wat ik wilde weten nu, ik ga dus voor een inwendige draadloze adapter! thx allemaal! _O_ :p
     
  6. Antagon

    Antagon reign of victory

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk wou ik net reageren maar ik denk bemoei me niet meer met deze thread ;) , maar congratulations en succes met je netwerkje :cool:
     
  7. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd succes. Bij mij komen ze volgende week ook draadloos internet instaleren (niet hier maar ergens anders, een beetje een ingewikkeld verhaal.)

    Lekker met mijn (toekomstige) laptop op internet :cool:
     
  8. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een nieuwe werkt ie ook prima maar dan kan je beter voor een interne kaart gaan, om verlies van snelheid te behouden. Ik verlies trouwens weinig snelheid met de USB Dongle, mijn download snelheid is 500kb en met de usb gaat ie nog 400kb. Dus een verlies van 20%, maar het is nog steeds snel.
     
  9. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen

    ik heb een vraagje over draadloos internet/netwerk.

    momenteel heb ik op deze computer internet (isdn 3.2 mbit) via een usb modem (speedtouch). Mijn vader heeft net een laptop gekocht en wil deze ook graag op internet aansluiten en hij wil dit draadloos. Deze laptop heeft ie meestal een verdieping lager en helemaal aan de andere kant van het huis staan. Hoe moet ik ervoor zorgen dat de laptop draadloos internet krijgt?

    via een router en dan draadloos naar pc en draadloos naar een laptop (kan dit met een usb-modem? en verlies ik dan geen snelheid als ik op internet game?)
    of
    usb-modem op computer en dan met een draadloos netwerkkaartje naar de laptop

    bij voorbaat dank
     

Deel Deze Pagina