Daarnet heb ik even kort contact gehad met de mensen van EA Sports Benelux. Ze hadden me een toffe mededeling te doen, die ik nu ook graag met jullie deel. Zoals iedereen waarschijnlijk al weet is FIFA 2003 al lang afgewerkt en is EA een tijdje geleden begonnen met het verdelen van de FIFA 2003 pakketten. Wel EA Benelux wist me te vertellen dat normaal gezien morgen FIFA 2003 in de rekken van enkele grote "gamestores" zal liggen. Ze vertelden me dat dit niet voor alle "gamestores" zo gaat zijn want sommige distrubutiecentra werken nu eenmaal sneller dan een ander of een filliaalhouder beslist soms op eigen houtje om een spel pas de volgende week in de rekken te leggen. We hebben ook even kort contact gehad met de "gamestore" Virgin in Brussel en daar wisten ze me te vertellen dat ze FIFA 2003 al in stock liggen hebben. bron fifabenelux.com dus morge gelijk naar de stad
bij www.gcshop.nl kan je hem al bestellen. ik weet eigenlijk nog niet zeker of ik hem koop, vind het toch wel jammer dat de nederlandse competetie er niet in zit. maar als je hem hebt geef aub ook ff je bevindingen door!
Hij kan die pagina niet vinden ofzo als ik die demo wil downloaden zijn er ook andere sites om hem te downloaden? Sorry had iets verkeerd ingesteld geen antwoord meer nodig
Ik ben net wezen kijken, maar overal hadden ze maar de PS2 versie liggen ........maar er stond wel dat de Xbox versie op 27 oktober verwacht zou worden
Hij is te bestellen op www.gcshop.nl voor slechts €55,- ! Mijn bestelling is in ieder geval onderweg.
Ik heb hem hier ook besteld, alleen wat een verrot beleid hebben ze bij die shop! Eerst zorgen dat je het bedrag over gemaakt hebt, en daarna sturen ze het pas op.... Dat zorgt dus voor een flinke vertraging!! Ik zag dit pas na de bestelling, en ik heb er nu dus al spijt van, had ik hem maar gewoon in de winkel gekocht!