Wanneer is er weer eens een evenement van bijvoorbeeld PU of EAgames in nederland?, en waar is dat dan... want ik wel er wel eens een keer heen maar ik weet nooit wanneer dat is. En gaan jullie er dan ook heen? thanks
Heh, cool. Vorig jaar was gameplay best kut, maar ik heb een geweldige dag gehad . Dit jaar hopelijk weer dan ^^.
xbw heeft ook een keer een event gehad volgens mij, in zo'n gebouew met allemaal schermen om je heen(ben ff de naam vergeten)
23 en 24 september (als ik me niet vergis) Het HCC/TMF/Gamepro gamebeurs. Dit jaar ga ik . //Game-expo dus.
Bij de game-expo ben ik ook weer van de partij. PU awards heb ik zelf nog niet gedaan, maar ik hoor daar nooit zo'n goede verhalen over.
ja, dat had hij wel goed. het was alleen geen NK halo. ik vond dat toen heel erg leuk, maar er kwamen toen weinig mensen opdagen (XBW was nog een beetje in zijn jonge jaartjes). dat was wel erg jammer. ik hoop wel dat dat nog een keer herhaald word
Idd, dat hoop ik ook, dan zal ik er dit keer zeker zijn. De Pu gameplay in de Amsterdam RAI? Top! 5 Minuten lopen en ik ben er.. dat komt zeker mooi uit.