ik heb een nieuwe spel voor de PC gekregen namelijk: Command & Conquer Generals.. En ik vind dit soort spellen heel erg mooi.. Maar Mijn pc kan de systeemvereisten niet aan, Dus kan ik hem niet meer spelen.. Nu is mijn vraag, zijn er ook op de Xbox spellen van Command & Conquer..? Of soortgelijke spellen, Waar je je eigen kamp opsteld en dan tegen een ander land oorlog voerd.. Voor de mensen die C&C niet kennen: klik _0/
Nee man voor RTS heb je een muis nodig, een controller werkt gewoon niet fijn om al je units oid snel te selecteren en orders te geven.
RTS op een console gaat gewoon niet werken. Het is één keer geprobeerd met Red Alert op de PSOne maar dat was geen succes. Om fatsoenlijk een RTS te kunnen spelen heb je nu eenmaal een muis en toetsenbord nodig. Helaas, een spel als Command & Conquer zal nooit op wat voor console dan ook uitkomen.
Commandos 2 dan? En Aliens vs Predator? Komen redelijk dicht in de buurt van RTS games, als ze al niet tot dat genre gerekend mogen worden. :{ //Edit: En rollercoaster tycoon? Is gewoon op de Xbox verkrijgbaar hoor..
Inderdaad. Goblin Commander en Kingdom under Fire: The Crusaders staat hier van op het randje. Of je het tot RTS kan rekenen, tja...
idd een pure rts als generals is er niet. En daar kunnen we eigenlijk alleen maar blij mee zijn. Want met een controller is gewoon knudde voor rts-en. Misschien dat er in de toekomst alternatieve controllers zijn die een rts mogelijk maken. NU moeten we het doen met halve rts-jes
ER zijn er wel een paar in de RTS richting maar tog vind ik het dan belangrijk om te weten of dat ook wel lekker speelt, in de meeste gevallen niet dus. Dune hebben ze ook voor de PSone uitgebracht en dat speelde ik tog egt liever met een muis en toetsenbord om eerlijk te zijn, net zoals commando's, vooral een muis vind ik dan erg handig.
age of empires 2 is toch ook uit voor de ps2... (zien liggen in de winkel rekken, en nee ik heb mij niet vergist... heb het daar nog gevraagt of dat klopte) btw; bestaat er geen muis+toetsenbord voor de xbox?
Ja, dat bestaat maar het is niet makkelijk te krijgen(niet officieel) maar ik zag eens een filmpje van iemand die halo(xb0x) met muis deed maarja das nutteloos want de halo besturing ownt te hard
weetje toevalig niet van welk merk get dan is? zou handig zijn voor bepaalde spele waarvan de busturing suckt...
Er is een speciaal apparaatje op de markt die je moet aansluiten op een controllerpoort op je Box, waarna je op dat apparaatje je muis en toetsenbord kan aansluiten. Is natuurlijk een beetje onzin als je naast je 'gewone' muis en toetsenbord ook nog een set voor de Xbox moet kopen... Het ding heet de SmartJoy Frag. Veel mensen zeggen dat je er veel profijt mee hebt, en het ondersteund vrijwel alle shooters. Ook kun je het ding zelf programmeren. Lijkt me wel wat, hoewel het niet echt eerlijk is bij online spelen.
Ja maar als je 1 muis op je xdoos gaat aansluiten ga je naar mijn mening PC gamen, een muis en toetsenbord hoort bij PC gaming en controllers horen bij de console, die verschillen zijn er niet voor niets.