1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet ongeduldig :eek:
     
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent wel errug lui zeg , tips:
    -kijk deze thread door het antw. staat er minstens 2 keer.
    -kijk op andere site's.
    -blijf het proberen.
     
  3. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, ik heb liever gewoon een antwoord. Ik heb het al 2 uur geprobeerd, de thread al doorgenomen en in de walkthroughs kan ik niet vinden waar ik ben. Dus... Maar goed, bedankt voor je hulp! :{ Ik zit al 3 dagen te proberen en dan zeggen dat ik lui ben...
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, sorry dan O-) maar goed ik heb het spel al heel lang niet gedaan, maar ben je al een sandwhrait ?? en hoe ziet die ruimte eruit want dan help ik je wel ff ;)
     
  5. [PayBack]

    [PayBack] Viva la Vida

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met het stuk bij de Southern Passage? :confused: Ik heb net de Dahaka gezien en heb wall run naar de eerste balk gedaan, gesprongen naar de volgende balk, naar het touw gesprongen, en ik probeer de hele tijd met dat touw naar de volgende balk te springen, maar het lukt maar niet. Ook wallrunnen na het slingeren lukt niet. _O_
     
  6. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit dus muurvast, anders zat ik hier namelijk niet :mad:

    Zit met hetzelfde probleem als een aantal andere mensen hier op deze thread, zoals pindakaas meest recent.
    Ik ben de sandwraith. Heb net in de centrale hal gezien dat die twee dames aan et chatten waren, maar kan niet in de hal komen. Ik ga dus terug naar de tuin met de statue, daar pak ik die trap in het midden hangt en chop die kraaien man. Ga vervolgens door een time portal en wordt direct geconfronteerd met de Dahaka, die mij een put ingooit. Hierna kom ik in de centrale hal terecht, waar ik veel mensen chop. En kan maar niet verder komen.
    Ik klim via een pilaar en de muur omhoog. Het beeld begint een zandkleurtje te krijgen en de kamerakijkt naar een stukje hout in de muur waar ik op kan, maar dat wel dood loopt. Ik ga daar dus niet naar toe, maar ga verder met springen en walwalks en kom uiteindelijk weer terecht waar ik begon. Met andere woorden ik loop rondjes.

    Zie ik iets over het hoofd?? Of zit ik gewoon verkeerd.

    Edit// Eindelijk gelukt |:- |:- |:-

    Twee dagen iets over het hoofd zien. Dit is zooo irritant.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    het irritante is dat ik je 4 maanden geleden alles tot in het kleinste detail kon vertellen maar het is nou al heel lang geleden dat ik de game heb uitgespeeld dus ik weet eigenlijk alleen nog maar de hoofd gebeurtenissen, misschien moet je www.gamefaqs.com eens checken ;)
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    dat heb ik dus ook, dan hebben er nu mensen problemen en dan kan je ze niet helpen want je weet alleen nog maar de hoofdpunten. En in deze thread staat alles 1000 keer uitgelegd dus ze moeten gewoon zoeken ;)
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, nadat ik me prima heb vermaakt met allerlei andere spellen, wil ik nu toch eindelijk weer een keer verder met PoP. Nog op deze pagina staat welk probleem ik een maand geleden had, ik ben nog steeds niet verder. :'-( Misschien zijn de foto's niet allemaal even scherp, maar ik denk dat je de plek wel herkent als je er wel eens eerder bent geweest.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Alvast bedankt :)

    Waarschijnlijk zie je alleen kruisjes, ik weet nog steeds niet hoe het komt, maar ImageShack werkt bij mij niet optimaal. Als je even bij Eigenschappen de URL kopieert, kom je er wel!
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nou snap ik waar je bent.
    je moet je laten vallen op die balk onder je en dan wijst de weg zich weer vanzelf ;)
     
  11. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je gewoon iets over het hoofd ziet, dat is bij mij in ieder geval altijd het geval, als ik vast zit.
    Ik heb em eergister nog uitgespeeld, maar die balk zegt mij niet zoveel sorry.
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    die balk
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_


    Eindelijk.
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    haha had je dat zelf niet gezien dan die balk :p er komen vast nog meer problemen voor je maar voorlopig kun je weer vooruit ;)
     
  15. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Wisten jullie dat dahaka achterstevoren praat, Als hij achter je aan zit en hij zegt wat dan moet je de tijd teruhspoelen en dat hoor je wat hij zegt. Kwam er perongeluk achter toen der wat mis ging en ik de tijd moest terug spoelen
     
  16. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast op het begin erges. als je net 4 van die ninja vrouwtje in zon ronde kamer heb verslagen klim je verder en uiteindelijk kom je bij zon ravijn met spikes 2 touwen en 2 draaiende messen. nu is het de bedoeling dat je naar het eerste touw wallrunt dan naar het andere touw springt en dan weer wallrunt naar de overkant. maaarr. ik weet niet wat ik fout doe maar ik haal de andere kant echt nooit keb het wel minstens 30 x geprobeerd. ik pleur telkes in de spikes. hulllllp!
     
  17. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    halloooowww, hoezo halve week w88ne
     
  18. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    laaaang niet meer gespeeld... maar kan het niet zo zijn dat je op het laatst naar de overkant moet springen om iets vast te pakken? een kozijn of een doek?!
     
  19. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt ut dat iedereen last heeft van de sandwraith "bug" en ik nie, ik wil de sandwaraith juist zijn, hoe kan ik de "BUG" activeren
     
  20. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je die empress bevechten?

    Er stond ergens blokken en dan toenslaan.. maar als ik blok heb ik bij een slag altijd damage.. :|.. heb het al tig keer geprobeerd maar ik kom er niet voorbij.. frusty frusty
     

Deel Deze Pagina