1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Victor

    Victor Guest

    Toch mooi dat je ook echt denkt dat we dit geloven. :)
     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL,
    Je hebt wel een hoop babbels, maar ik heb jou naam toch echt nooit bij de ranking zien staan van hurricanepack twee.
    Post als je hem wel gehaald heb jou punten dan maar eens, misschien dat ik dan een beetje onder de indruk raak.
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Er zit hier veel onzin in, bijv: hoe weet jij waar xbw zn bronnen heeft en bovendien alsof gamespot zo goed is. Het is trouwens wel zo dat als je NG hebt uitgespeeld, dan is het wel leuk omdat indd sommige het niet lukt, ik had hem (toen ik hem voor de tweede keer uitspeelde) zonder ook maar 1 keer dood tegaan uitgespeeld, en dat geeft indd wel een goed gevoel als je denkt aan de dingen die je er over hoort. Maar hoe jij het zegt.... Trouwens microsoft weet dat gelul over techniek ook echt wel, ze willen uiteraard concureren met de PS3 en als ie slechter zou zijn als ze hem vroeger uitbrengen dan de PS3 dan zouden ze dat echt niet gaan doen, bovendien de cijfers liegen er niet om. Dusse f*ck maar of met je geswets. :cool:
     
  4. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog niet echt een reactie van onze 'Ninja Gaiden expert', meestal als je wat te melden hebt springt hij er bovenop als door een wesp gestoken.
    Het is natuurlijk goed mogelijk dat hij samen met zijn oom de nieuwe levels van Ninja Gaiden 2 aan het doorspreken is 8) .
    Misschien komt er wel een speciaal 'Zephyrus' level in, een level dat zo moeilijk is dat maar 1 mens op aarde dit level uit kan spelen.
    Drie keer raden wie dat dan zou kunnen?
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    *) *) *) ...lol... *) *) *) Mischien maken ze ook wel een helemaal nieuwe NG voor hem alleen (die hij dus zoals je ook zei alleen maar kan spelen), NG Zephyrus. Te moeilijk voor ons simpele ninja's.
     
  6. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op man. U never know. Misschien IS hij wel een neefje van Itagaki-san himself.
    Haal die gast niet telkens door het slib. Is ook niet leuk voor hem/haar.

    Mirik, sorry voor mijn luiheid, ga ik nu verandering in brengen! :+
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2005
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ten eerste moet hij niet beweren dat ie Itagaki-san is (of zn neef), Itagaki is wel even een van de lijpste mensen op aarde (kwa uiterlijk dan niet), hij heeft immers NG bedacht, of in elk geval er heeeeeeeeel veeeeeeeeel mee te maken, en ten tweede hij moet denken dat ie alles beter weet.
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou, d'r is wel veel gebeurd in mijn afwezigheid...
    let's get the facts straight:
    - PS3 wordt sterker dan de Xbox360, maarrr dat betekend niet dat de PS3 mooiere spellen/grotere spellen etc aankan. De xbox360 maakt het makkelijker voor developers om games ervoor te maken dus kan er meer aandacht worden besteed aan de games -> betere/mooiere/gedetailleerdere games dan op PS3.

    Ik heb nooit gezegd dat ik écht goed ben in Ninja Gaiden, ik zeg alleen dat ik het grappig vind om te zien dat mensen zoveel moeite hebben met het spel, terwijl ik er doorheen raas.

    Jullie begrijpen allemaal wel dat Itagaki san niet mijn oom is, degene die dat wel dacht is 'out of his mind'. beetje humor moet kunnen toch, op zo'n saai forum ;)


    en last but not least

    de Xbw berichtgeving is allesbehalve betrouwbaar, dat is gewoon een feit. Heel vaak heb ik berichten gezien waar foutjes in stonden, dus de laatste tijd neem ik niet eens meer de tijd ze allemaal te lezen. Gamespot heeft daarentegen een wat meer betrouwbare berichtgeving, sinds zij contactpersonen hebben die contact opnemen met de developers/maatschappijen, en dan heb je wat betrouwbare informatie dan dat je die zou halen van andere sites.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Sterker in wel op zicht? Verschillende onafhankelijke sites .. geven aan dat de PS3 op sommige fronten beter is, maar op andere fronten minder.

    Dus ik moet nog steeds lachen om je op merking

    ehm...wright ... Ik kan ook een aantal nieuwsberichten van gamespot vinden ... die later gecorigeerd werden
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Laten we het erop houden dat de het allemaal nog niet weten tot ze uitzijn. _0/

    Ik ga niet natrappen. :)

    Hoe kom jij dan aan dat ultieme Team Ninja Fanboyism?

    Het nieuws in XBW komt soms later. Het nieuws op XBW hebben ze inderdaad niet altijd van mensen bij de ontwikkelaar. Het nieuws op XBW klop altijd. XBW is geen roddelsite, ze accepteren alleen harde feiten. Zoveel beter is Gamspot niet. :)

    Zo, ik hou op met off-topic geblaat!
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuws op XBW klop altijd. XBW is geen roddelsite, ze accepteren alleen harde feiten.

    whahahaha, klopt altijd???
    laat me niet lachen!

    zullen we er nu maar over ophouden :)
    't gaat hier meer over PS3 kracht / hoe slecht/goed xbw is dan over NGB.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Heb net even voor het eerst de trailer gezien, ziet er cool uit met die nieuwe vijanden en wapens enz...enz... _O_ _O_ _O_
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Indrukwekkend hé! Ik vind het veelbelovend. En die ene ninja met heb Hayabusa pak uit DOAU2 gebruikte ook Ninpo en wapens die Ryu gebruikt. Deze game wordt zo moeilijk, behalve voor de losers die op Ninja Dog 'makkelijkheid graad' gaan spelen. :+
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    op teamxbox.com stond bij het tripple x gedeelte een filmpje van Ninja gaiden Black.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dus? Of bedoel je een ander filmpje?
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Ik ga het eerst even op Ninja Dog proberen, kijken hoe makkelijk die is!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Misschien niet te makkelijk, maar een beetje Ninja begint op Normal. Zo heeft Itagaki Ninja Gaiden ook neergezet.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wanneer komt NG Black uit?
    En voor welke prijs?
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer in september tegen 30/20 euro
     

Deel Deze Pagina