Het was dat BurningMetal zijn eigen kansen niet afmaakte anders had het er wrs een stuk anders uitgezien. Ik verwacht daarbij toch niet dat ik heel ver zal kunnen komen en dus ook niet van jou zal kunnen winnen maar we zullen zien.
Vanmidag: 13:00 San Siro Milan AC Milan - AS Roma. De kraker van het toernooi, wie gaat poule D winnen?
Het liep gewoon totaal niet bij HomerJ en denk dat ie ook wel beter kan. Het waren wel twee wedstrijden die ik hostte want bij HomerJ zelf was teveel lag.
Die eerste 1-0 had ook 5-0 voor mij kunnen zijn maar ook 6-0 voor jouw. Bij mij ging gewoon alles naast en jij scoorde 1x met een mooi lobje. Die 6-1 sloeg helemaal nergens op. Eerste helft heel gelijkwaardig. 1-1. Jij komt met een flinke mazzel op 2-1. Daarna kwam ik 4x alleen voor de keeper, allemaal naast. Terwijl bij jouw elke pass alleen voor de keeper kwam en een goal was. Ik had wel control lag op jouw server, maar jij had ook lag op mij server. Dus dat is kut
Ach, ik heb nog alle hoop. Met 12 punten ben ik bijna wel 2e. Als er 1 gelijkspel in de poule komt ben ik door
Ja het waren twee gelijkwaardige wedstrijden met veel kansen. Die 1-6 van de tweede wedstrijd was erg geflatteerd.
Heb net ook weer ff tegen De Vieze mannen gespeeld helaas zette mijn zusje bij de eerste wedstrijd de PC uit. De Vieze mannen - Darkzell NL: 2 - 1 Darkzell NL - De Vieze mannen: 3 - 1 Ik moet alleen nog tegen TheLightning NL en dan zitten mijn poule wedstrijden er alweer op.
Klopt. Helaas ben ik dus uitgeschakeld, ik baal nog van mijn wedstrijden tegen maxx MAar succes allemaal verder.
2 nieuwe uitslagen in poule C Mars NL - Gaizka 1-3 Gaizka-mars nl 1-2 laatste nog in 15 min omgebogen tot 1-2
klopt, had de 2e wedstrijd nooit weg mogen geven waren leuke wedstrijden met een paar mooie doelpunten
In poule A is ook (eindelijk) weer gespeeld! Bayern Munchen (XxChandleRxX) - Real Zaragosa (Boomer NL) 6-0 Real Zaragosa - Bayern Munchen 0-3