lt eagle en ik (Neveler) doen zoiezo mee mensen die willen oefenen tegen ons moeten mij maar een friendrequest sturen *)
28 prijzen, 16 deelnemers(maximaal?) Altijd prijs toch BTW: voor degene die het nog niet gemerkt heb, ik en Grim Reaper 01 zijn een team
zijn er 28 prijzen? ik denk dat wat daar staat per pakket gewonnen kan worden, dus zijn er 4x zo'n pakket te winnen... Iedereen die nog aarzeld zich op te geven, aarzel niet langer en geef je op, want zondag begint het toernooi al! Als we niet aan minimaal 16 deelnemers komen moeten we het toernooi misschien nog een paar dagen uit stellen.. Ik geloof dat we nu op 14 deelnemers zitten...
Nog twee paartjes, als iedereen even rondvraagt moet dat zo gevuld zijn! Wie wil er nou niet een paar gratis goodies winnen!
Ik snap het ook niet helemaal, aangezien ik mensen ken die zich voor de eerste poging wel hadden aangemeld, maar het nu voor gezien houden... Onthoud dat wanneer je bepaalde dagen niet kan ik daar met de data etc. rekening mee kan houden.
Yo mensen, Ik en Neveler zijn ready to kill *) Als jullie tegen ons willen spelen laat het ons weten door een pm of me te bellen op me 06: 0618779478 Laat ons het horen. Het liefst speel ik nog op zondag want dan hebben we een goede connectie omdat ik op deze dag niet thuis ben maar bij een vriend. Greetingz... Lt.eagle
Ik denk dat als die er zijn, alvast De poules zou ik al gepost willen hebben, maar we hebben nog 2 teams nodig...