Hoeveel mensen hebben er door jouw een xbox gekocht nadat ze em bij jouw hebben gespeeld? De leukste zijn die gasten die microsoft afkraken maar nadat ze gespeeld hebben helemaal verslaafd zijn zelf heb ik 2 mensen overgehaald, dus wat ik wil weten hoeveel hebben jullie overgehaald?
Ik had hem als eerste. Toen Slayer zag hoe mooi die is heeft hij er ook gelijk een gekocht. Daarna hebben Flamingo en Blue Flame er ook een gekocht. Alle vier dus een Xbox
Haha, ik ben zelf degene die is overgehaald. Ik was altijd zo''n Nintendo fanboy, toen een maat van me de X-box kocht en ik Halo speelde was ik overtuigd dat zoiets moois nooit op de Cube zou verschijnen, 2 dage later had ik ook een X-box, en moet zeggen dat het mijn beste koop ooit geweest is (al er van verslaving niet meer te spreken, heb ik geen tijd meer voor )
Mijn kameraad gaat op mijn advies er binnenkort één kopen. Hij wil namelijk erg graag Splinter Cell spelen straks. Hij heeft spijt dat hij 2 maanden geleden een PS2 heeft gekocht alhoewel die best handig kan zijn als Vice City straks uitkomt
Ik heb er wel 1tje overgehaald en die zat er eigenlijk toch al over te denken om er 1tje te komen dus.....ik ben niet zoo eer 1337 xbox verkoper
Ik heb tot nu toe 1 iemand overgehaald. Zat te twijfelen tussen PS2 en Xbox. Ik heb ze alle twee en heb hem ff laten zien wat het verschil tussen deze twee is en dat de xbox beter is dan de ps2.