Ik ga de Samsung LE26R51 kopen (technisch identiek gelijk aan de topic starter genoemde alleen iets ander design) ik wou eerst voor de samsung LE26A41B gaan maar na in de winkel te hebben vergeleken is de eerste toch wel de extra 70 euro waard.
Maar EUR. 1100? Op internet staat hij op 915 euro..
Heb je btw je xbox al via component aangesloten? Want via scart haal je geen hdtv resoluties...
Ik weet alleen niet of ik die kabel ga kopen, want zoveel spellen ondersteunen het nog niet en ik weet niet of ik voor de X360 weer een nieuwe kabel dan moet kopen.
Veel kijk plezier btw!
Edit\
Klopt. Om 720p optimaal te benutten heb je het over een LCD met minimaal 720 verticale pixels. (1280x720 of 1344x768 er zijn ook andere combinaties maar die zijn niet precies 16
)(1280x768 bijv.) Anyway de techniek is nog niet ver/rendabel genoeg om dat op een veel kleiner oppervlak te leveren. maar ook is het bij kleine tv's niet nodig helemaal met gewone televisie beelden wordt het beeld dan lelijk, want de in lage resolutie uitgezonden beelden worden weergegeven in hoge resolutie en hierdoor zie je elke kleine fout in het beeld... Sommige merken kunnen dit beter omvormen (van laag naar hoog) dan andere en dat is dan ook zeer belangrijk bij de aanschaf van een lcd tv. aangezien je bijna nooit in native vorm kijkt.
Laatst bewerkt: 26 jun 2005