Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je iets aan die mannen in een muurtje kan doen? Mijn muurtje is altijd veel te groot waardoor ik weinig mensen over houd om te verdedigen.
    En is het ook mogelijk om bewust aan shirtjes te trekken en andere overtredingen te maken dan de sliding? Zo ja, met welke knoppen voor de xbox?
    Ook van afstand scoren gaat zo lastig, slechts zelden scoor ik van ver dat is wel jammer. Maar ook realistisch natuurlijk, net als de stift. kan je ook van een stuk verder de bal over de keeper lobben?
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij kan je niks met die mannetjes in de muur doen. Er zijn ook andere overtredingen zoals aanvallende fouten en hands alleen die kan je niet bewust doen. Althans dat dacht ik zo:) En je kan altijd proberen om van een stuk verder te gaan lobben. Mij is het een x van zo'n 20 meter gelukt. Toen stond de keeper veel te ver voor zijn goal:)
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal mijn citaat veranderen bij nader inzien... t was al1 niet nodig ik vond het wel dom dat ze zo ver gekomen zijn en het op het laatst vergooit hebben... ze speelden wel het hele toernooi geweldig... dat moet ik toegeven maar de laatste wedstrijd..... :confused:

    en ff over die kopsterke spits tjah, er moeten betere zijn die eerder genoemd zijn...
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  4. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke moilijkheidsgraad staat ie bij jouw dan? :+
     
  5. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt ie al in die quote |:-
     
  6. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van afstand wilt scoren moet je zorgen dat je er wel goed voorstaat! Uit de draai of uit stilstand is je kans erg klein!
    En je kunt lobben met Ltrigger ingedrukt en dan X, zo gaat de bal erg hoog!
    Of X en dan als je de meter volloopt op Rtrigger! Zo maak ik ze meestal, omdat ze dan beter te richten zijn, blijft de keeper staan, tja...dan heb je wel een probleem!

    Ik krijg de game morgen vroeg, dus als iemand zin heeft een potje, voeg me toe: Jan WoWter
    Ik heb de game tijdje terug weggedaan omdat ik geld nodig had, geld heb ik nogsteeds nodig, maar kan niet zonder PES :'-(
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2005
  7. *suprfrankman*

    *suprfrankman* Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog een goede centrale verdediger? type a la stam/campell (alleen dan wat jonger)? en wat zijn een paar supertalenten voor op het middenveld?
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Lahm, vind ik persoonlijk wel fijn. (Duitsland)
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer zitten spelen, en moet zeggen dat het nog best goed ging!
    7 wedstrijden: 6 gewonnen, 1 verloren!
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heerlijke aanvaller die Marrius, in aanvallen zelf was hij op zich niet zo heel goed toen ik hem kocht, maar vlug als water. En aangezien hij nog lekker jong is leert hij ook nog flink. Net ff een wedstrijd tegen Juve gespeeld, zo'n finale om zo'n cup in de masterleague. Ik kwam op 1-0 achterstand, toen gewonnen met 1-4. Marrius er 3 gemaakt.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik zou Kompany van Anderlecht kopen, echt een supertalent _O_
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zo'n vage club waar ik nooit mee speel veranderd in jong oranje. Echte vet, maar het duurt wel lang om het kloppend te maken.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik lees net dat pro evolution 6 al inontwikkeling is! maar of hij voor de xbox komt??? weet iemand waar ik de meest recente option file kan downloaden?
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    En hoe wil je die dan op je xbox zetten????:confused:
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    via de max drive natuurlijk!
     
  16. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Stomme vraag hoor misschien, maar wat is een max drive??? En wat kost die???
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kijk op play.com
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Max drive is een device waarmee je saves van je xbox naar de pc kan overbrengen en vice versa. Dus bepaalde mensen hebben alle dingen al ge-edit voor je en het enige wat je dan hoeft te doen is die file te downloaden en overbrengen naar je xbox. Scheelt een hoop tijd al zeg ik het zelf. :)
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waar staat de laatste versie
    ik zit nog steeds met die eerste!
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je die eerste vandaan?

    Zie er al een paar staan op Xbox-saves, weet iemand de goede? Het zijn er namelijk nogal wat.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005

Deel Deze Pagina