Halo 2 emblem niet zichtbaar...

Discussie in 'Algemeen' gestart door nibbit, 26 jun 2005.

  1. nibbit

    nibbit Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje met betrekking tot het emblem op je schouder/ rug bij Halo 2. Ik heb een gewone x-box en HAlo 2 (duh) nu ging ik system linken met een vriend die een cristal x-box heeft en toen we aan het spelen waren waren op zijn beeldscherm de emblems bij de spelers wel te zien en bij die van mij niet. Nu denk ik niet dat het aan de x-box ligt maar ik vermeld er toch maar bij dat die andere een cristal x-box heeft. Ook heb ik zijn spel even in mijn x-box gedaan om te kijken of het daar aan lag maar daar lag het ook niet aan.

    Nu is de vraag: hoe zorg ik ervoor dat ik de emblems kan zien.. of hoe komt het dat ik ze niet kan zien?
     
  2. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel een embleem in gesteld???
     
  3. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is logisch. Hij heeft natuurlijk een cristal edition en jij niet.
    Je hebt het antwoord zo te zien zelf al gegeven.
     
  4. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    de specs tussen de twee veschillen niet. Ik hep zelf crystal
     
  5. Rovak

    Rovak Guest

    Als je met splitscreen speelt dan zie je de emblems ook niet =)
     
  6. nibbit

    nibbit Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de link waren we met 8 man de crystal x-box had emblems op schouders ook zag je die van de mensen vand e gewoone x-box dat ze emblems hadde. DE vraag is ofdat er instellingen voor zijn. Want het ligt neit aan het spel omdat we die ook gewisselt hebben in de een naar andere x-box. En ja we hebben emblems ingesteld (goude havik met rode zwaarden met een wit blauw x erachter)
     
  7. Rovak

    Rovak Guest

    das raar , normaal heb je nooit emblems tijdens splitscreen =S
     
  8. nibbit

    nibbit Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja das waar ik lul uit mn nek :D .....
    Nee ff serieus ik weet niet of split screen gelijk staat aan system link maar we dedn system link en er stonden duidelijk emblems op schouder en bovenrug.
     
  9. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    bij splitscreen zie ik wel emblems.. maar dat kan misschien aan jullie(??) liggen..
    de vraag is dan nog.. wanneer heb je je xbox gekocht.. als hij wat ouder is dan zal het wel daaraan liggen.. maar 1 ding weet ik wel zeker.. het ligt aan jouw xbox en niet het spel enz.
     
  10. nibbit

    nibbit Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    een van de eerste xboxen
     
  11. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    kerel. bij crystal is alleen het plastic eromheen een andere kleur.
     
  12. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0

    waarschijnlijk zal het wel daaraan liggen.. misschien helpdesk bellen? of ergens laten bekijken wat eraan mankeert.. aangezien je garantie verlopen is maakt et toch niet zo heel veel meer uit als je hem opent
    eigenlijk denk ik dat het niet echt waard zal zijn om je xbox helemaal te laten inspecteren alléén vanwege emblems
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mijn broer deed ook 1 layer van zijn emblem het niet, maar ja kun je wat coole unieke combi's maken :9
     
  14. nibbit

    nibbit Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar was de rest wel zichtbaar...en was dat bij splitscreen, systemlink of xbox live? :confused:
     

Deel Deze Pagina