Heeft er hier iemand ervaring met de site hd-games.nl, is het een beetje snel, doen ze wat ze zeggen en kloppen de prijzen! ik wil graag een beetje geinformeerd zijn als ik (misschien) iets bij hun ga halen!
Site ziet er nogal simpel en onverzorgt uit. Ik zou spellen gewoon bestellen bij www.nedgame.com of www.gcshop.nl
als ik het me goed herinner was dit een site van een beruchte internet-zwendelaar, ik weet het niet zeker, moet je maar even bij de zoekfunctie van xbw hd-games.nl intypen, dan krijg je wel een lijstje.
Duidelijk een particuliere ondernemer. Zijn site is vrij onverzorgd, geen goed Nederlands. Algemene Voorwaarden zijn geen AV, maar gewoon wat regeltjes. Geen vast telefoonnummer, oftewel geen vast aanknopingspunt. Regels zijn in strijd met wet voor kopen op afstand. Kortom, het lijkt me niet echt verstandig daar iets te kopen, tenzij je van risico's nemen houdt.
Die prijzen vind ik verdacht laag. Ik zou het er niet op wagen. Met www.gcshop.nl heb ik velegoede ervaringen.
ik kocht er altijd spellen. Zijn zijn wel ok maar ik raad het toch af, hd-games levert erg traag en het is een ondernemer uit rotterdam 20 jaar, klein magazein. Ik raad het je af. probeer ze is t emaillen je krijgt geen responds
Van prijzen afronden hebben ze ook nooit gehoord. 9,99 - 29,16 - 27,57 - 27,58 Gegevens KVK. Naam: HD Games Vestigingsadres: Rostockpad 6 Vestigingsplaats: 3067RW Rotterdam KvK-inschrijfnummer: 24354707 0000 Soort inschrijving: Hoofdvestiging Ik ben van mening dat een bedrijf altijd bereikbaar met zijn via een normale telefoonaansluiting en geen 06 nummer. Maar ook het bellen naar het Faxnummer 084 kan in sommige gevallen heel duur uitvallen.
patrick, trouwens nog bij tt-nacht geweest? voor de thread, ik koop wel gewoon bij gc-shop, maar toch bedankt voor de info!