CMR3 Details.........

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzer, 25 okt 2002.

1. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ff uitgebreid gaan zitten voor de demo die bij OXM zat, wat mij opviel (miereneukmodus)

Het geluid van piepende banden, = hetzelfde als dat van juichend publiek in een voetbalstadion, plus dat het op een asfaltweg hetzelfde klinkt als op een modderweg!

Ten 2e als je met een gangetje van 140 tegen een verkeerbord aanrijdt, sta je in 1 keer stil, met een openvliegende motorkap, en het verkeersbord, staat nog keurig netjes recht, nou heb ik dit toevallig vanavond uitgeprobeerd, en mijn golf beschadigde wel wat, maar het verkeersbord vloog wel om!!!

Wat ik al zei misschien een beetje mieren neuken maar errug realistisch = het allemaal niet natuurlijk!!

(als al deze punten in de volledige versie aangepast zijn heb ik niets gezegd natuurlijk!!!!)

2. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Yupz

Jammer, dat er niemand reageert. Je hebt namelijk wel gelijk. Codemasters vertelde in bijna elk interview dat ze realisme hoog in het vaandel hielden en als je dan dingen zoals dit ziet denk je toch ff van... ngggaarggggg oook-kaayyy... :confused:

Maar cmr3 is sowieso vele malen beter en mooier dan cmr2 :+

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt dit is ook in de volledige versie niet helemaal verbeterd, auto beschadigd wel maar staat wel gelijk stil en verkeersbord blijft gewoon staan, maar op andere punten is het echt super realistisch, geluid is trouwens wel verbeterd, maar als je bijvoorbeeld onder de modder zit en je komt in het water terecht is wel de modder weg, een groot nadeel van cmr 3 vind ik wel dat als je probeert af te snijden dat je dan weer gelijk teruggezet wordt.

4. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ik vindt de plassen water wat wat onrealistisch. kartonnen publiek(omgevingen zijn ook niet het sterkste punt) voor de rest een topgame.

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de omgeving vind ik ps2 kwaliteit. Niet dat dit er toe doet, want als je met 120km/u de bocht door krost zie je hier toch weinig van.

Deel Deze Pagina