Xbox doet vreemd...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tronky, 27 jun 2005.

1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vroeger had ik nooit problemen met mijn xbox, maar gisteren deed ie heel vreemd.
    Ik was bezig met GTA: SA en laat hem aanstaan om te gaan eten. Ik kom terug & speel verder maar hij blokkeert. Toen ik hem terug had opgestart begon hij heel raar krakend geluid te maken & blokkeerde hij terug.
    Nu zitten er zelfs cirkelvormige krassen op GTA: SA, iets wat er in het begin nog niet op was denk ik.
    Toen probeerde ik Forza te spelen, maar wou ook niet opstarten. :confused:

Ik heb hem niet laten vallen ofzo, wat kan er gebeurd zijn?

En als ik hem zou laten herstellen, hoeveel zou dat dan ongeveer kosten?(garantie is jammer genoeg al verstreken)

Edit: nu probeer ik nog een ander spel & er komt op: Your xbox needs service :'-(

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  2. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik weet niet hoe oud je xbox is en of hij al open geweest is, maar ik zal er voor de zeker heid toch microsoft voor bellen. ik dank dat je trouwens het best dit in voorgorde kan doen:
    - Bel Microsoft en vraag of ze nog garantie geven hierop(een beetje zielig gaan doen helpt altijd zeg bijv. ja ik heb er heel veel geld voor betaald en nu is ie kapot :'-()
    - Als ze NEE zeggen moet je even wachten op betere tips als die er niet komen
    - Schroef je xbox open en kijk of je er wat aan kunt zien
    - als duidelijk is waar het probleem vandaan komt moet je even in deze thread kijken en het vervangen, en hij doet het weer!

Dirk Jan

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem zelf nog ni opengedaan. Als ik dat nu doe & blijkt dat ik geen probleem vindt, kan ik hem dan nog opsturen naar microsoft?
    En weet jij soms toevallig dat nummer nog vanbuiten van die service?
    Ik heb hem vroeger al eens binnengedaan, maar toen was hij nog in garantie.

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Als je nu de xbox open maakt dan is er haast geen kans meer dat MS hem inneemt, daarom moet je er even mee wachten, nummer van de service: 0800 023 3894
    Wat was het probleem trouwens toen je hem voor de eerste keer binnen bracht?

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Garantie is verlopen, als je em naar MS stuurt, zullen ze zeggen dat je lekker 110 euro mag gaan dokken. Nee, je beste kans is een andere dvd-drive. Welk nummer komt er links bovenaan te staan als je dat Your xbox needs service scherm krijgt? Daar kan je namelijk het probleem van af leiden.

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het altijd proberen joh! Als ze bereid zijn een gratis controller op te sturen zonder dat hij echt kapot is, dan kunnen ze dit ook vast doen!

wie zegt trouwens dat hij dat scherm te zien krijgt?

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht 13.
    De eerste keer zag ik dit, de twee andere keren was het een ander venstertje zonder nr.

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had wel dit nummer: 0800 7 9790.
    En ik weet eigenlijk niet meer goed wat het probleem vorige keer was...

Ik vind het toch wel heel erg bizar dat er nu "plots" een probleem is.

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lafaards van microsoft kunnen nx doen & het gaat me wss 120€ kosten:mad:
    En ik ben net 120€ kwijt van Forza & GTA: SA :mad::mad::mad:

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Error 13? Dat is raar, error 13 is een dashboard fout, en heeft totaal niks te maken met je dvd..

11. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    gratis controller hoe doe je dat ?

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het gebeurde wel eens, dat als je een kapotte controller had, en je opbelde naar M$; je een nieuwe gratis kreeg toegestuurd.
    Doordat mensen er echter behoorlijk misbruik van maakten, gebeurt dat tegenwoordig niet meer.

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat toen ook gedaan alleen mijn controller was echt kapot

14. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja me 2, stomme actie van ms want ze hadden wel kunnen verwachten dat mensen misbruik er van zouden maken. Als ze eerst die andere controllers innamen die al kapot waren zouden mensen geen misbruik ervan maken, nu ben ik de dupe er van geworden met mijn 2e controller die kapot was binnen de garantie periode :mad:

15. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je er iets mee gedaan wat bijv. niet echt normaal is? Bijv. die thread die hier laatst stond over je xbox zogenaamd overzetten naar High-Def?

16. timmy

timmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop een cleaning disc dan is het probleem zo verholpen succes gegarandeerd

17. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    tsss...
    lees eens wat het probleem is!

Andyhoe, er is iets mis met je DVD speler. Het kan zijn dat er iets los zit in je DVD speler, en zorgt voor krassen.
    Als je geen garantie meer hebt kan je je Xbox en DVD speler openmaken om zelf te kijken of je wat kan reparen.
    Als je niets kan vinden of hem niet open wilt maken zal je een nieuwe Xbox moeten kopen of hem laten reparen bij Microsoft.

Wat de games betreft, kan je nog een keer contact opnemen met microsoft. Dan ff uitleggen wat er is gebeurt. Misschien heb je de mazzel dat ze Forza voor je willen vervangen.

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pft kvind dat echt maar raar. De xbox is niet eens verschoven ofzo. Zomaar plots werkte hij niet meer :confused:
    Herstellen ging 120€ zijn, best wel veel vind ik.
    Mr zelf openmaken..ik ken er eig nx van.

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik best gewoon 150€ ga leggen voor een nieuwe...Dan weer 2 jaar garantie.

20. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    als je dan toch een nieuwe gaat kopen zou ik hem wel open maken en kijken wat er mis is kun je niks vinden.. niet erg je hebt een nieuwe :) wel iets gevonden en dus ook gerepareert VERKOPEN die gemaakte xbox (dus niet die nieuwe :p)

Deel Deze Pagina