Ik kon geen thread hierover vinden dus probeer het hier ff.. ik heb op dit moment 2 Live accounts waarvan ik er 1 graag wil opzeggen. weet iemand hoe je je XBL account (gamertag dus) kan opzeggen?
ja, als je bedoeld (als je 1 jaar gratis abbo hebt betaald) ... dan krijg je een jaarlijkse abbo kosten ... maar verder geen extra kosten
het zit zo: ik heb op 13 maart 2003 een xbox live account genomen.. deze loopt af op 13 maart 2004 Daarna heb ik ereen genomen in April (dacht ik) die afloopt in April 2004.. de laatste blijft dus langer goed zou maar zeggen... als ik het nu niet opzeg kost het me toch +/- 6 euro per maand terwijl ik er toch 2 heb.
maar je kan hem toch ook gewoon houden? je hebt er toch al voor betaald, en je geld krijg je ook niet terug als je hem opzegt toch en als je em wilt opzeggen omdat je het 2e jaar erniet mee door wil gaan hoeft dat niet want dan vraagt ie er gewoon om of je ook voor het 2e jaar wilt... dus ik snap je niet helemaal
Dus ik krijg 13 maart gewoon een alert van: '' je account is nu 1 jaar oud, wil je door gaan : Ja/nee?'' hmm ik bel morgen wel, nog inet echt tijd gehad
Ik denk dat je een tijdje vantevoren (een maand ofzo een berichtje krijgt waarin staat dat je Micro$oft moet bellen/mailen als je je account op wil zeggen.
Maar daar koopt niemand wat voor, natuurlijk. Beter niet schrijven wat je denkt, maar egwoon zorgen dat je het zeker weet alvorens je wat schrijft, dan gaat er niemand de mist in. Hieronder een onderdeel van de overeenkomst die jullie hebben afgesloten met Microsoft. Jullie hebben je allemaal akkoord verklaard met deze overeenkomst en dus hebben jullie onderstaand stukje NATUURLIJK allemaal gelezen... (Hahaha...) <citaat> 5. BEËINDIGING, ANNULERING OF OPSCHORTING Om een abonnement te annuleren dient u direct telefonisch contact op te nemen met de Klantenservice van Xbox Live. U kunt een abonnement op enig moment en door middel van een kennisgeving aan Microsoft telefonisch annuleren bij de Klantenondersteuning van Xbox Live of op een andere door Microsoft aangegeven wijze. Indien u om onmiddellijke annulering verzoekt, gaat uw annulering normaliter in binnen 24 uur na de datum en de tijd waarop het annuleringsbericht is verstrekt; in andere gevallen gaat uw annulering in op de laatste dag van uw factureringscyclus van uw huidige abonnement waarvoor u een vooruitbetaling hebt verricht. U ontvangt geen pro-rata restitutie van vergoedingen die u voorafgaand aan de annulering op uw Betalingsrekening hebt opgebouwd. Microsoft behoudt zich het recht voor om, naar eigen inzicht, uw abonnement en/of toegang tot Xbox Live of enig gedeelte daarvan op enig moment en om welke reden dan ook zonder kennisgeving op te schorten of te beëindigen, onder andere wegens niet-betaling van kosten die op grond van deze Overeenkomst verschuldigd zijn of wegens enige andere niet-nakoming van deze Overeenkomst door u of een derde die gebruik maakt van uw abonnement. Beëindiging, annulering of opschorting, hetzij door u hetzij door Microsoft, heeft geen invloed op uw verplichting om alle kosten te voldoen die zijn gedebiteerd op uw Betalingsrekening vóór die beëindiging, annulering of opschorting (daaronder begrepen kosten gedebiteerd na beëindiging door u maar voordat Microsoft redelijkerwijs actie kon nemen op uw kennisgeving van beëindiging). Indien uw abonnement om enigerlei reden wordt beëindigd of geannuleerd en u op een later moment opnieuw een abonnement wenst te nemen, kunt u de gegevens van uw eerdere abonnement (zoals uw gametag en spelstatistieken) niet overdragen naar uw nieuwe abonnement. <einde citaat>
Kan er iemand het telefoon nummer geven van de XBOX Live klantenondersteuning. Ik zal waarschijnlijk niet in de juiste richting zoeken maar ik vind die nergens op het internet. En op mijn Trial kaart staat er ook geen nummer. Liefst de dienst voor Belgie tenzij er enkel een algemeen nummer voor Europa bestaat. Alvast bedankt.
weet je wat ik raar vind? dat je geen info hebt voor welk account (naam) je betaald? en als je bijb 1 januari lid word krijg je een jaar gratis maar het volgende jaar bedenk je dat je het stop wilt zetten op 3 januari bijv. maar je hebt al wel voor dat jaar betaald. dan mag je dat jaar dus niet uitspelen?? en wordt je account afgesloten?
als je op 3 januari wil stop zetten dan heb je al betaald. je kan dan nog tot 1 januari spelen op live. maar als je het opzegt kan je niet meer online dus je kan beter je acount nog even bewaren en in december opzeggen.
Je kan je geld terugkrijgen voor de tijd die nog komen gaat. Dus dan zou je nog 11 maanden oid terugkrijgen (mits je per jaar betaald.)
Kan iemand mij vertellen welke gegevens je nodig hebt bij het opzeggen. Ik zou dit graag willen weten zodat ik kan voorkomen dat als ik met MS bel, ik niet tijdens het telefoongesprek nog zooi moet op gaan zoeken.