Hoi ik vind de film: King Arthur echt legendarisch; egt gewoon geweldig... De game is veel minder volgens vele bronnen (volgens Team Xbox valt het wel mee maar jah) Wat mijn vraag was heeft iemand deze game en hoe is het spel? leuk, sjit, ofwat? ty
K*T met hoofdletter k. alles is sloom in dat klote spel. ik had m geleend. na een dag had hij m terug.
Ja vroeg me ook al af of het was. Heb hem nergens zien liggen. Maar K dus. hmm jsmmer, vond de film wel aardig.
It is maar sloom, ok klote framerate dus, maar hoe was t vechtsysteem dan puremax? en t verhaal hoe werd dat uitgebeeld, in film-game stijl of hoe je dat noemt net zoals bij LOTR?
ja nu ge het zegt van King Arthur Ik weet nog dat men paar screens hier op de site heeft laten zien maar sindsdien nikske meer van gehoord
Het gaat niet over KING TUUR maar over King Arthur... ...en volgens mij is deze thread gedoemd om gesloten te worden.
Maybe its doomed,(srry dan mods) maar ik wil gewoon antwoord op mn vraag... KING TUUR IS HET ZELFDE btw en jij helpt er niet egt bij met een loos bericht zoals hiervoo willempie jmmr
bulshit, ieder zn eigen mening, en laten we die respecteren. ik vind bijv. halo cool maar de film king arthur ook , dus het kan ook samen iig, ik denk niet dat het een geweldig spel is wat ik er zo van gehoord heb.