Colin of NFS2?? Kijk ik ben wel een fan van pgr (deze game vond ik beter als rallysport). Dus welke game lijkt dan iets meer voor mij?? Ik hou van goede graphics en ik heb gehoord dat de graphics van colin nu ook weer niet geweldig waren, behalve de graphics op de auto maar de omgevingen er minder uit zagen. En welke modes zitten er in colin en nfs?
Ik denk dat het verschilt van persoon tot persoon wat hij/zij leuker vindt. De graphics ontlopen mekaar niet zo. Ik denk dat CMR 3 een kwalitatief beter spel is. Ik ga Colin kopen en NFS hoef ik niet. Wil je een Arcade road racer of wil je een rallysim. Da's de vraag.
Als je van Rally houdt moet je CMR3 nemen natuurlijk. Als je een streetrace game wilt zou ik wachten op Racing Evoluzione of Sega GT 2002, want die lijken me persoonlijk wel wat leuker dan NFS:HP2.
Racing shit is nog niet eens uit. Het lijkt nu wel leuk maar wie zegt dat het ook echt een goede game is CMR3 heeft zich ondertussen al bewezen
Ik heb ze allebei , en CMR3 is zeker beter. Het algehele spelgevoel ligt wat hoger wat kwaliteit betreft. Dat zie je bijvoorbeeld alleen al aan de menu's. ( die x-ray auto's zijn phat ). CMR 3 dus.