[GTA: SA] Missies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb daar ook moeite mee gehad. Ik ging naar de rand van de heuvel en daar had ik een iets beter overzicht vond ik. En probeer ze te schieten als ze al komen aanvliegen, zodat ze je niet eens bereiken. Dit is wel lastig soms, maar je hebt toch onbeperkte rockets.

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bij de chinees of jappener in Las Vanturas, talk about een fokking goede sfeer _O_ Die stad is echt dope.

3. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij een missie dat je een wijf :9 uit een brandend huis moet redden
    het lukt niet echt.. iemand tips, en weet iemand hoe je die brandblusser moet gebruiken?

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gewoon als de schiet knop. ff een paar seconden stil staan en lekker sproeien ;). Dan gaat het van zelf wel uit, ik vond die missie echt te makkelijk alleen ik kon niet fatsoenlijk die molotofs in dat huis gooien :+

5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, en dan sta je per ongeluk te dichtbij, en dan....

dood.

:mad:

6. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de brandweer missies uitspelen en dan ben je vuurbestendig ;)

7. Lt_assassin

Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik doe die dingen eigenlijk altijd als ik de verhaallijn heb uitgespeeld..tenzij ik echt niet door die missie heen zou komen

8. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    De stadium event ''Dirt Track'' (Las Venturas), zit toch op dezelfde plek als ''Kickstart''? Heb kickstart wel gehaald maar de ''Dirt Track'' kan ik niet spelen?

9. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips hoe ik de missie van die nerd waarbij in met zo speelgoedvliegtuig couriers moet afknallen haal ?
    Ik vind het echt onmogelijk dat vliegtuig goed te besturen en dan ook nog optijd weer terug te zijn...

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Lees dit topic en de algemene helpthread eens door.... dit is al zovaak voorbijgekomen.

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad op dezelfde plek. Maar het verschil zit hem in de dagen waarop je er bent. Probeer het op zaterdag of dinsdag eens, dat waren naar mijn weten de dagen dat je de andere kon doen.

12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de missie waar je met de red baron moet vliegen. Die missie van Zero met dat kleine vliegtuigje.
    Het is niet zo dat deze moeilijk is maar dat ding valt gewoon niet te besturen. Iemand suggesties?

13. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Come on... :{

14. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof ik 30 pagina's ga doorlezen. Geef me nou maar gewoon een tip ipv de wannabe-mod aan het uithangen zijn.

15. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Als het je echt niet lukt,laat het zitten en doe de woozie en pimp missies.

Maar, vergeet niet te sturen met de flaps en begin bij de motor die aan je linkerhand rijd zodra je van het gebouw afrijd met dat vliegtuigje, daarna neem je de eerste rechts en wacjt je effe op dat busje..Ook moet je vaak op je grote kaart kijken welke nou het dichste bij is en eventueel een route plannen.Als je er nog maar 2 zijn klim je en laat je gas los,dan kan je namelijk grote afstanden zweven zonder benzineverbruik.

Tip, in het begin moet je rustig zweven om die gasten zo snel mogelijk af te knallen, je weetwel die motor en die gast in het busje.Pak eerst die motor en neem de eerste straat rechts, zet je vliegtuigje op de grond en stuur met wit en zwart om snel de motor van die gast op te blazen.Vervolgens weer de dichtbijzijnste gast en zo ga je door.

16. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0

ty

17. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi bedankt! Ga het zo proberen!

18. mojto

mojto Mojito

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je alle oysters, horseshoes en tegs ook na het uitspelen halen?/

19. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, alleen heb je er dan niet zoveel meer aan (aan de beloningen), maar je kunt eerst alle missies doorlopen en dan nog gaan zoeken om je 100% voor elkaar te krijgen.

20. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gedver, nou moet ik mijn vlieg certificaat halen en dan moet ik met een heli een paar auto's kapot schieten ik doe het dan gewoon goed maar als ik dan land moet ik het nog een keer doen heel irrie. misschien nog iemand tip voor het schieten? (vind ik ook behoorlijk lastig)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina