naja, aan alle illusies een einde..... MiloNL-Pemmrt 4-4 Ik kwam met 1-0 voor, daarna 3-1 achter, uiteindelijk 4-3 voor, en toen vond Cardone het tijd om een voorzet op Kuijt te geven, en dat in de 84ste minuut. Pemmrt-MiloNL 0-1 Gewoon slecht gespeeld van mijn kant, ik begon me aan het niveau van de meeste spelers(lees iedereen behalve Gilardino) te ergeren. Milo verdiende de overwinning wel.
2 typische uitslagen uit poule A MiloNL - XxChandleRxX 2-0 2 eigen goals! Das toch knap XxChandleRxX - MiloNL 5-1 Ruststand van 5-0! Niet het beste begin van Milo... Kom maar online en daag me uit!
YunSung jij kan inplaats van the ligtning nl met de club valencia feodor jij krijgt morgen te horen voor wie je kan gaan zijn een paar die maar niet spelen
Ik moet nog één wedstrijd tegen LightningNL maar die krijg ik maar niet te pakken. Damn als ik niet tegen hem kan spelen kan ik ook niet eerste worden in de poule.
Maar ik heb al tegen the ligtning NL gespeeld, zou wel beetje lullig voor mij zijn als die wedstrijden vervallen
Ik heb TheLightingNL al een PM verstuurd, ge-emailed en toegevoegd op MSN. Heb hem één keer op Live gezien maar toen kon ik niet spelen.