[GTA: SA] Missies

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 14 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon continu A drukken want je Raketten kunnen toch niet op... :cool: Gewoon continu vollebak vuren, dan heb je ze zo. Machinegeweer hoef je niet te gebruiken... ;)

2. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het probleem altijd dat ik de grond aanraakte omdat ik te druk was met het schieten. Gewoon teveel knoppen tegelijk indrukken!!

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, zo frustrerend is deze 'missie'. Waarom moet je zoveel knoppen inhouden/ indrukken om een beetje te kunnen vliegen en mikken??

En waarom heeft die helicopter in 3de persoons gezichtsveld geen richtkruis? Ik schoot een hele tijd voor de wagens of er over heen... :mad:

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  4. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind met helicopters vliegen sowieso al k*t, hij gaat de hele tijd uit zichzelf scheef. Tenminste ik heb nog maar met 1 soort helicopter gevlogen, dus kweet niet hoe dat met de rest zit.

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ze vliegen ongeveer allemaal hetzelfde. Erg vervelend dat je ze moet besturen met de zwarte en witte knop. Had wel wat makkelijker gekund!

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    op PS2 gaat et wel een stuk makkelijker..

net, was op m'n vliegveld, pak dat vliegtuig, en wil opstijgen.. word ie gewoon weggeblazen door de wind :p

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat heb je heel snel bij die Spitfire. Je kunt dan ook bijna niet opstijgen en ertegen in vliegen. :D

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de bedoeling. R* wil de handling vermoeilijken omdat het zo "realistischer" aanvoelt.

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel best maar waarom met die knoppen. Ze zitten zo vervelend op de controller!

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt waarschijnlijk de standard controller of niet? Met de S-controller is alles makkelijk te doen. Enige wat me irriteert is de camera die je manueel moet besturen. Dit is wel leuk bij het besturen van moto's en auto's, maar bij helikopters is dit nutteloos.

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een S controller, maar toch vind ik het niet fijn spelen. Met de grote heb ik het nog niet geprobeerd

12. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn die inbreek missies afgelopen? Niet in het verhaal maar de gewone die je altijd kan doen? (zit nu op 98,55%)!

13. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zie mijn antwoord in de helpthread.

@C H I L: ik vind het juist vervelend dat je bij auto's en motoren de camera niet vast kan zetten. Ik wil de camera iets hoger hebben ten opzichte van de auto. Iets meer van bovenaf dus. Nu zit ik de hele tijd met m'n duim die thumbstick omhoog te houden, erg jammer dat je het beeld niet vast kunt zetten dus.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    GVDKT:mad: :mad: ging die missie van Zero ff doen, die eerste, had ik nog 25 seconden te gaan, en twee transmitters, raak ik de kluts kwijt... :'-(

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste is het schieten van RC vliegtuigen zodat ze je transmitters niet kunnen bomben.
    Die tweede missie is het besturen van een RC vliegtuig en het uitschakelen van 5 courriers.
    Toch?

Die eerste missie is trouwes echt gemakkelijk. Kijk gewoon links en rechts van je, soms zie je ze van tientallen meters verder vliegen. Je moet niet eens in burst schieten, want die Minigun blijft accuraat.

Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  16. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet recht voor je beginnen en dan rondjes naar rechts draaien. je hoort 'm ook zeggen op 12 uur of 9 uur enz.

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    beetje kijken waar de meeste vandaan komen, daar de hele tijd naar blijven schieten.
    Zo had ik het gedaan dacht ik, de 2e missie is trouwens moeilijker

18. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft tips voor: City slicking?
    DAMN wat is die missie moeilijk|:- ..was tie gelukt zegt ie dat het nog niet goed is.... 8)
    word gek van deze te*ing missie! 8) 8)

19. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    makkelijk, gewoon dat hele rechte stuk rijden.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch bij de drive skool? die vond ik redelijk makkelijk.. gewoon zo snel mogelijk, zonder schade rond raggen door SF.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina