apple +windows programmas

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ITNL3, 30 jun 2005.

1. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    he ik heb een vraag

Ik ga een nieuwe laptop kopen en ik denk aan een apple laptop. Maar ik ben bang dat geen een programma dan meer werkt. Werkt msn bijvoorbeeld op een apple? En meer van deze programmas?? heeft iemand misschien een site waar dit staat ofzo.
    Alvast bedankt

2. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel msnen maar is wel een oudere versie en veel programma's zijn gewoon te krijgen ik hep ook een apple (helemaal geen windows)

3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan op apple ook altijd emulatiesoftware draaien om windows software te gebruiken. Gaat alleen veeeeel trager, maar ja, voor msn is dat geen punt.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Games is bijna het enige wat niet echt veel op een apple is, voor de rest zijn bijna alle applications (Adobe, Macromedia producten enz enz) er ook voor mac. Maar toch het is maar net waarvoor je je laptop gaat gebruiken... voor werk meer of meer voor de fun?

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    nee voor school. Games boeien me op de pc totaal niet dus vandaar

Kun je bijvoorbeeld tekstbestanden van een mac openen op een pc??

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nou microsoft office is er ook voor de mac dus ik denk wel dat die onderling compatible zijn

8. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg msn-emulators voor de mac (die bijna allen veel beter zijn als de standaard client, met alle moderne opties (ava's, bestanden versturen, ...). Office is er idd ook voor mac, en wederom veel beter (wordt ontwikkeld door een apart team). Voor alle software voor Windows is er minstens 1 goede mac tegenspeler.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Software voor de apple is alleen wel vaak ongeveer een keer zo duur, dus let daar wel op. En ff downloaden als je geen zin hebt om te betalen wordt ook een stuk lastiger.

10. loode

loode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn genoeg freeware opties te vinden hoor. En moest er echt nog een programma zijn wat heel erg specifiek is, en enkel op Windows draait, kun je het vast nog wel runnen d.m.v. Virtual PC (door Windows ontwikkeld, of gratische variaties).

Over illegale software: alles is te vinden, als je maar lang genoeg en doelgericht zoekt (en weet te zoeken).

11. p-boy

p-boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg het gewoon jeuj

/Mod Asjeblieft niet zo onnuttig posten.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2005
  12. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    je kan msn gwoon vervangen met een ander programma.. je hebt msn voor de mac, en je hebt nog een paar dacht ik die makkelijker te gebruiken zijn. Tenminste dat is wat mn broer mij allemaal vertelt. Ook microsoft office heb je voor de mac. Moet je wel ff zoeken op internet. Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    office is op vrijwel ieder os te vervangen door OpenOffice.Org

Deel Deze Pagina