Gezien mijn huidige positie in poule D, en een hopeloos gebrek aan tijd momenteel, lijkt het me verstandiger dat ik me terugtrek :{ Had zelf ook liever anders gezien, maar dit lijkt me de beste oplossing. Succes aan alle anderen
Ik speel vaak halo met DEEN, ik zal hem zeggen dat hij dit moet gaan doen en dat hij anders niet meer mee kan doen, Ik speel zo snel mogelijk weer een wedstrijd!! groetjes
Wie A zegt, zegt ook B.. Beetje een foute reden om je terug te trekken doordat je er niet goed voor staat m.i.
Tuurlijk, volkomen gelijk in. Dat is echter (zoals ik ook al zeg) zeker niet de enige reden. Omdat ik zo weinig tijd heb, EN ik er al zo slecht voor sta, wil ik niet tot last zijn van anderen die nog tegen mij moeten spelen (--> lang wachten dus).
Het heeft toch geen zin meer om te spelen aangezien HomerJ en ik al door zijn. Neem aan dat als er een vervanger komt we niet ineens al die wedstrijden overnieuw moeten spelen want dat zou echt heel oneerlijk zijn.
Als de rest van Poule D niet meer wil spelen kan je ook voor de overige wedstrijden 0-0 ofzo invullen. Doet er toch niet meer toe