Middel tegen cheaters/modders Halo 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Spitie_nl, 30 jun 2005.

1. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    oospronkelijke tekst weggehaald wegens misbruik!
    Ik ben zelf gecheat met deze manier aaaaah.

Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dit niet. Als je een router hebt kun je wl ip-adressen blocken, maar dan zul je tog eerst achter die ip-adressen moeten komen. Als je handig bent zal het misschien wl kunnen, door een extra netwerkkaart te plaatsen in je pc, daar je xbox op aan te sluiten en vervolgens via ICS je xbox met live laten verbinden.
    Er is trouwens al een hele thread over cheaten in Halo 2
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1477965

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  3. Rovak

Rovak Guest

Ik had ergens gelezen dat de ip van een xbox altijd 0.0.0.0 is dus volgens mij heeft dat weinig nut (of dat was alleen via systemlink). Er is wel iets om standbyers tegen te gaan. Zodra je het blauwe scherm krijgt moet je zelf ook 5 seconden lang standbyen en dan lagged de standbyer er vanzelf uit ;)

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    stuur deze link van deze game naar Xbox live ofzo, adres staat wel op www.bungie.net
    Dan worden ze geband.

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf geen 'live', maar als ik dat had, zou ik egt niet gaan cheaten. Dat is egt zielig als je gaat cheaten als je online speelt. Dan ben je gewoon slecht:).

On: Wel een slim!!! idee om zo die cheaters tegen tegaan, dan stoppen ze zelf wel:D

Maar best wel een gemeen plan }:]

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Onmogelijk :)

En als het al zou kunnen; er zijn duizenden cheaters, je krijgt een hels karwei om het bij te houden, helaas.
    Om nog maar niet te beginnen over wisselende IP-adressen of proxy-servers. :cool:

7. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    rofl een ip altijd 0.0.0.0 waar heb je dat vandaag? :D

8. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er niet ook al zo'n gast die dat steeds deed? volgens mij England owns you, die ook steeds met reignofchaoz en camachi speelt.
    Want hij zorgt er ook via zijn pc voor dat zijn team host kan krijgen en hij kan mensen ook uit de game kicken.

9. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ff over die game van jou: Met neutral flag op warlock kan het gewoon zo snel voorbij zijn zonder gecheat/gemod en dan hoef je niet eens zo slecht te zijn (als je verliest). Ik zelf had ook een keer dat ze gewoon op een rijtje stonden en de vlag gewoon doorgaven.

10. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.115
    Ik heb een *** xbox voor andere zaken, maar heb een halo2 gemod, meer voor de lol want ik speel er niet mee over xlink. Want een banshee in lockout of een vliegende warthog, SMG schiet rocket launcher kogels. Heel hoog springen etc.
    Je stelt battle rifle voor banshee in, dan staan op de plaatsen van de battle rifle een banshee. Maar als je dit over internet doet,(heb tegen vriend gedaan) ziet die een vliegende battle rifle, maar die zie je bijna niet.
    Zo kan je dus wel aardig naaiend zijn. :{

Maarja het blijft wel erg strak :9

11. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    @tomdamasker
    Jah, maar in de 1e seconde allemaal meteen dood is wel onwaarschijnlijk he?

12. Rovak

Rovak Guest

Ik had da erges op xbconnect gevonden, hier een quote van de FAQ.

13. wesleyroos9

wesleyroos9 mijn geloof: xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005

Deel Deze Pagina