Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook dagoth uhr eerder verslaan en is de main quest dan gelijk klaar of niet?
     
  2. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan (moet) weer helemaal overnieuw beginnen met morrowind.... weet iemand wat voor een character ik het best kan nemen?
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hint 'Keening' 'Sunder'
    Deze 2 wapens heb je nodig om Dagoth Ur te verslaan door op het hart van Lorkan te slaan.
    Natuurlijk kan je ook eerder de wraithgard te pakken krijgen door Vivec te vermoorden, en de Keening en Sunder te halen. Dit is wel handig bij je 2de maal doorheen Morrowind, maar bij je 1ste keer verneuk je op deze manier het verhaal.

    Breton is het meest gebalanceerde character die je kunt kiezen. Dit is belangrijk voor het begin van je game. Uiteindelijk is het trainen en je skillskeuze van belang voor de rest van de game.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik gebruikte bijna altijd een Nord, met als class wat er uit die vragenlijst kwam en als sterrenbeeld de atronach. :)

    Maar het blijft verder het standaard antwoord: Doe wat je zelf wilt (en als je al zo lang Morrowind hebt gespeeld moet je dat zelf toch ook wel weten ;) )
     
  5. marty91

    marty91 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    eej ken iemand me ff vertelllen hoe je snel geld verdient mee mrrw zonder te stelen kwordt steeds gpakt :'-(
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Toen ik in het begin geld nodig had, ging ik altijd over op het leegroven van tombs en grotten. En vervolgens de gevonden spullen verkopen.

    Overigens zou ik het wel even saven voordat je een tomb ingaat (ik weet niet welk level je hebt)
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel GOTY-edition nu kost bij de fs, bart smit. intertoys ofsow?
    (of ie er uberhaubt wel is?) ow ik zie nu op de website van e-plaza dat ie 55 euro kost, hoewel bijv. op de site van de frs staat ie niet.. voor de xbox wel voor de comp. 8 euro dan zal ie op de xbox tog niet veel duurder kosten? misgien hebben ze t gewoon niet verandert bij dat k... eplaza

    en dan een vraag over de game weet iemand waar je de ´wizard staff kan vinden?´
    of weet iemand anders een snellere manier om te reizen?
    ik moet weer eens naar ushraliku camp of hoe dat ook heet... en dat is nog al een eindje weg..
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag ook volledigdeadric armor ben al lang op zoek maar ik kom niet verder dan 2 handschoenen. Kan je misschien een lijstje maken met waar je die items hebt gevonden.
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    In de Vampier hoofdkwartieren kun je een aantal stukken vinden (greaves en boots).
    In het huis van Orvas Dren liggen nog greaves.
    De helmen kun je alleen krijgen door iemand met een deadric helm op in Ghost Gate te mollen (er zullen er nog wel zijn, maar die heb ik nooit gevonden).

    Maar de pauldrons en de cuirass kun je alleen krijgen door Dyvath Fyr te vermoorden. Hij is de enige 'locatie' in het spel waar deze onderdelen zijn te vinden.
     
  12. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt maar waar is het vampier hoofdkwartier?
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn er 3.

    Ik heb ze op dit kaartje aangegeven

    [​IMG]

    Je ziet het meteen als je goed zit. Je komt namelijk vampieren tegen als vijand in plaats van de gebruikelijke skeleten etc.
    Twee van de drie hoofdkwartieren zijn Dwemer Ruines. De derde is een Ancestral Tomb.

    Overigens kun je gelijk van deze kans gebruik maken om vampier te worden. Vooral omdat je hierdoor Goldbrand kunt Upgraden tot Eltonbrand. (moet je natuurlijk wel zorgen dat je Goldbrand hebt, voordat je vampier gaat worden)
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    met veel gepuf en gekreun ben ik weer overnieuw begonne met morrowind voor de quest die ik nu moet doen moet ik naar dat camp in het noorden kom ik daar ben ik er nog niet klaar voor volgens die wise woman. Volgens mij moet ik weer terug.... sjit weet iemand met wie ik had moeten praten en ik hoop dat anderen weer gaan beginnen met morrowind. Het is namelijk het beste spel wat de xbox kent. Ik heb ook gta sa, top spin, pes 4 en andere topspellen maar morrowind gaat hier wel over heen. Weet iemand trouwens de GOTY edition ergens te liggen? Voor een goedkope prijs?
     
  15. Dutch Hayabusa

    Dutch Hayabusa Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook de GOTY, maar tot zover ik weet is hij in NL niet te koop. Hoeveel uur zijn jullie al bezig met morrowind, ik 700 :D Beste Spell: Jump 100 pts for 3 sec op self
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hij is te koop bij mij maar wil er wel een leuke bedragje voor. (of een leuke game)
     
  17. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    bol.com
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    nedgame misschien?
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar haal jij die vandaan? 8)

    en over goty ik kan hem in geen 1 nl winkel vinden voor een fatsoenlijke prijs...
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nop hij is overal nog 54 euro
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina