1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net als jij, tussen dezelfde spellen te twijfelen, ik koos Conker. :p
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het best een moeilijke keus, maar ik heb toch maar voor GTA gekozen. De demo van Conker was echt gruwelijk leuk en grappig, maar omdat de singleplayer niet zo lang zou duren heb ik dus voor GTA SA gekozen.
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik Conker net ff had gespeeld, zat ik ook aan ruile te denken, maar achteraf ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. :) Zolang we allebei maar blij zijn met onze keus niet?
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan het andere spel natuurlijk altijd nog kopen. Als je ze allebei écht heel graag wil, zou ik nadat je de ene uitgespeeld hebt, gewoon voor die andere gaan.
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik ben zeker blij met mijn keuze :D . Ik ga straks eten en dan weer spelen want ik heb m net :p . Als ik Conker had gekozen was ik ook cker blij met mijn keuze geweest.


    Ja maar GTA SA blijf je waarschijnlijk wel een tijdje spelen :D
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2005
  6. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik geen L!ve had, had ik waarschijnlijk ook GTA SA gekocht, maar ja k heb het wel, dus koos ik voor Conker en ben daar zeker niet ontevreden over
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  8. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik zit heel erg te twijfelen over deze game.
    heb geen live dus weet niet of het dan wat waard is.
    wel speel ik heel vaak met 3 vrienden splitscreen maar ik zag in de winkel op het doosje dat je maar met maximaal 2 spelers of-line kunt? :confused:
    maar in xboxmagazine stond weer dat je wel gewoon met 4 spelers of-line kunt..
    wat klopt er nu?
    en als het zou kloppen zou het dan de moeite waard zijn met 4 man splitscreen of-line?
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De single player en de multiplayer in Conker kan je zien als 2 verschillende spellen. Helaas is de multiplayer offline maar met 2 man te spelen, dus als je geen live hebt zou ik het daar niet voor doen. De singleplayer is daarentegen zo geniaal (als je de N64 versie niet gespeeld hebt) dat het leuk is om met 4 man te kijken hoe iemand het speelt.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem op de N64 nooit gespeeld, ik vind het dus echt een geweldig spel. Ik heb tot op heden alleen de singleplayer gedaan, en ik vind het geweldig. Groot nadeel is de camera imo, die doet weleens ietwat vervelend. En die missiedoelen zijn op zich niet echt duidelijk, maar je hoeft nooit een uur rond te lopen zonder te weten wat te doen. Het wordt redelijk snel duidelijk. Grafisch is het het mooiste tot op heden verschenen op de Xbox. Die vacht, geweldig. De humor enzo.... Echt een leuke game...
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0

    Wtf! stuitere op de boobs van de zonnebloem! :)
    damn ik moet dit spel hebbe!!! 8)
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat moet je bij dat stier doen?
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem uit in 15 en een half uur. Niet echt snel, maar ik heb dan ook weleens gewoon eens een paar keer lekker rondgewandeld en een beetje lopen klooien :9
    Wel een geweldig single player spel, vooral de laatste levels zijn hilarisch! _O_
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    is er ook een soundtrack ergens van dit spel? :p
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor wil je die gebruiken :+ .
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft nou eigenlijk de MP-review van xboxworld?

    Edit: ow, khad niet gezien dat ik de laatste post had.
     
  17. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me uitleggen waar het op slaat dat waarneer je bij Chapter X 1-0 voor staat, maar de scorelimit is 2, en de tijd om is, je dan verliest. Ik vind dat zow dom. En vooral dat je dan nog zo'n filmpje ziet waarin je tegenstander dingen heeft, die ze geen 1x hebben gehaald.
     
  18. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand ontevreden over dit spel, die het al heeft uitgespeeld, zonder de N64 versie te hebben gedaan?

    Ik heb em nm. besteld en hoop dat ie erg vet is. Ik heb het spel met name voor de sp gekozen. Maar is het spel ook met bots offline erg tof??
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er van overtuigd dat het hier al eens is gevraagd, maar ik wil Conker graag kopen.

    Nu heb ik geen Live.
    Ik heb de Review van XBW gelezen, en die gaf me een goed gevoel, maar is het echt de moeite voor mij?? Ik heb de N64 versie nooit gespeeld.

    Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat het een leuke Singleplayer is en de offline multiplayer ook de moeite is, maar ik moet het toch even zeker weten ;)
     
  20. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    De singeplayer is zeker de moeite waard en de multiplayer vind ik ookz eer geslaagd.
     

Deel Deze Pagina