Conker: Live & Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 jun 2005.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik al geweest... maar daarna waar moet ik heen?

2. MasterlyFlame

MasterlyFlame Last Man Standing

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit nu bij die hooibaas ondertussen is die al een robot geworden maar hoe versla ik hem?ik kan hem al onderstroom zetten dan zie ik een rode knop op zijn rug maar kan er niet bij :confused: weet iemand hoe dit moet?Alvast bedankt.

Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn fout :cool:, je moet in dat meertje middenin die "dop" eruit halen zodat er zo'n waterkolk komt. Die zwarte beesten in dat water verdwijnen dan, en dan moet je met een wijde boog om die draaikolk heen in zo'n tunnel gaan aan de zijkant. Rechts van dat beest met die bol poep over zich heen.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij onder stroom staat ga je naar hem toe. Hij draait rondjes en als die grote knop aan jouw kant komt spring je en druk je op "B". ;)

5. MasterlyFlame

MasterlyFlame Last Man Standing

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dus zo moet dat!Bedankt,het zal me nu wel lukken denk ik :) *)

6. magnum

magnum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb level met bullfish gehaald en de onderwater level en de vuur draakjes.
    En kom nu weer in de oude levels. Ik begrijp dat ik naar poo cabin moet.
    Maar wat moet ik daar doen ik kom niet verder.

alvast bedankt.

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oke bedankt

Nu ben ik in die tunnel gegaan endaar is zo'n hond in hetw ater end aar onderw ater is een ingangz en dan kom je weer ergens en dan moet je van die wieletjes zoeken end at heb ik gedaan maarw at moet ik nu? wat moet ik met die hond ik moet doe hond doden ofzo?

8. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    @ magnum, ligt er al een drolbal buiten, zo ja doe dan dit:

Rol hem eerst bovenlangs (over een soort brug boven de ingang van de stront-zone) kijk wel uit voor de bijen, zij kunnen je prikken en je strontbal van het randje gooien. Als je de grote bij hebt weg gejaagd, kun je de onderste weg nemen. Als je boven bent, moet je de bal door een gat naar beneden laten rollen en unlock je een nieuw gebied

zo niet:

dan moet je in dat huisje gaan om daar met hulp van een stier koeien op een rooster te laten schijten

@maxwell:

je moet dan op de steen in het midden rond gaan lopen, waardoor de tandwieltjes gaan draaien

als je dat al hebt gedaan:
    moet je terug gaan naar die kakker-visjes

Ik heb hem nu ook uitgespeeld en het enige jammere vond ik dat het laatste level erg kort is en de eindbaas een beetje saai en te makkelijk. Voor de rest, een prachtgame!

Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    @tomdamasker: alles wat je net hebt gezegd heb ik gedaan, maar wat nu? Ik heb geen idee waar ik heen moet.

10. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die baas bij die rode draakjes verslagen. Wat moet ik nu doen? Er lopen nog 2 rond en er liggen 2 ballen keb echt geen idee wat en waar ik heen moet help aub

11. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar ik heb het al :D :p

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    edit: laat maar
    ik kwam er achter dat je op die roze doos moes springen en dat geld pakkan daar:D

hoe versla je die grote hooi bal die zo loopt?
    in de hooiberg waar je die hooitang hebt verslagen

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  13. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    @ JKI:

ik weet niet meer precies hoe, maar die visjes moet je de kluis open laten maken en dan moet je met je katapult op de goeie symbolen schieten, dan gaat een luik open en krijg je een super diep onderwater stuk. Daar moet je in de 3e buis een hendel overhalen en dan kan je naar een 4e buis en daar moet je weer naar boven en kom je bij een nieuw level

dit was trouwens echt super moeilijk en verwarrend voor mij, omdat de 4e bijna identiek aan de 1e is.

@ hayabusa:

je moet hem eerst een paar keer aanvallen als je op die hooivork zit, dan zal hij samen met jou door de grond zakken en moet je eerst schuilen voor de raketten en hem vervolgens in het water laten staan, waardoor hij onder stroom te staan komt, dan tolt hij rondt en kan je door goed te timen op de knop op zijn rug drukken, doe dit een paar keer

14. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie vragen hier echt alles he!? Vroeger, in de tijd van de N64, zoekten we alles zelf uit. Als je constant alles blijft vragen doe je te snel over de game en zit er weinig uitdaging meer in.. Kvind ook dat hier echt vragen gesteld worden over erg simpele zaken..

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach joh, als ze dat liever hebben :p

16. magnum

magnum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK zit nu bij de bewakers tolpoort) die 1000 dollar willen hebben.
    Ik kom hier niet verder ik weet niet wat de bedoeling is.
    Conker geeft geen 1000 dollar en loopt weer weg maar ik weet niet waar ik naar toe moe. Wie kan me helpen?

17. marty91

marty91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet ik moet het spel nog winnen
    mee de prijsvraag :D

18. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb je wel 1000 dollar ? Anders moet je terug en dat geld halen.

19. magnum

magnum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al het geld alleen ik kan het in die honingberg niet bij. Weet iemand hoe ik dat geld te pakken krijg.

20. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar de plaats waar die korf stond. Daar moet je in zo'n gat springen en dan kom je bij dat geld.

Deel Deze Pagina